קושימומחה
מוכן ב4 שעות
מנות8
ציון בריאות64
מגזין

לזניה תרד עם ראגו פטריות

לזניה תרד עם ראגו פטריות
מתכון לזניה תרד עם ראגו פטריות יכול לספק את התשוקה הים תיכונית שלך בערך 4 שעות. מתכון זה מספק 8 מנות. עם 879 קלוריות, 61 גר' של חלבון, ו 45 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %51 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. 7 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. אם יש לכם גבינת ריקוטה, עלי דפנה, רסק עגבניות, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתם יכולים להכין את זה. נסו לזניה תרד עם ראגו פטריות, לזניה עצלנית עם ראגו כבש, תרד וריקוטה, ו לזניה פטריות ותרד (מתכונים דומים).

הוראות

1
הפוך את ragu: להשרות את פטריות פורצ ' יני ב 1 כוס מים חמים עד רך, על 15 דקות. מסננים דרך מסננת בסדר רשת מעל קערה. צ ' ופ, שמור את הנוזל.
מרכיבים שתצטרך
פטריותפטריות
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מסננתמסננת
קערהקערה
2
בינתיים, מחממים את שמן הזית בסיר על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
3
מוסיפים את הבצל, הגזר והסלרי ומבשלים עד רך, 5 דקות. מערבבים את השום ואת רסק עגבניות ומבשלים, ערבוב, 2 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
רסק עגבניותרסק עגבניות
גזרגזר
סלריסלרי
שוםשום
בצלבצל
4
מוסיפים את פטריות פורטבלו ושיטאקה, 1 כפית מלח ופלפל 1/2 כפית; מבשלים, מערבבים, עד שהפטריות רכות, 5 דקות נוספות.
מרכיבים שתצטרך
פטריות שיטאקהפטריות שיטאקה
פטריותפטריות
פלפלפלפל
מלחמלח
5
מוסיפים את פטריות פורצ ' יני; מבשלים 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פטריותפטריות
6
מוסיפים את נוזל פורצ ' יני שמורות, מביאים לרתיחה ומבשלים עד מופחת מעט, על 3 דקות.
7
מוסיפים את העגבניות ואת המיץ שלהם, 2 כוסות מים ועלי המפרץ; מביאים לרתיחה, ערבוב מדי פעם. להפחית את החום בינוני נמוך, להוסיף את הפטרוזיליה 1 כפית מלח ומבשלים, ערבוב כמה פעמים, עד עבה, על 1 שעה, 30 דקות. השליכו את עלי המפרץ. (אתה יכול לעשות את ragu עד 1 יום קדימה; תן מגניב, ואז לכסות ולהירגע. מחממים לפני השימוש.)
מרכיבים שתצטרך
עלי דפנהעלי דפנה
עגבנייהעגבנייה
פטרוזיליהפטרוזיליה
מיץמיץ
מיםמים
מלחמלח
1
מערבבים את הפרמזן, מוצרלה ואסיאגו; מניחים 1 1/2 כוסות של תערובת הגבינה בצד.
מרכיבים שתצטרך
מוצרלהמוצרלה
גבינת אסיאגוגבינת אסיאגו
גבינהגבינה
2
מערבבים את תערובת הגבינה הנותרת בקערה גדולה עם ריקוטה, ביצים, תרד, אגוז מוסקט ו 1/2 מלח כפית.
מרכיבים שתצטרך
גבינת ריקוטהגבינת ריקוטה
תרדתרד
גבינהגבינה
מוסקטמוסקט
ביצהביצה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מחממים את התנור ל 375 מעלות F. מביאים סיר של מים מומלחים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
סירסיר
4
מוסיפים את האטריות ומבשלים כאשר התווית מכוונת.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
5
מסננים ושוטפים תחת מים קרים; לנער את המים העודפים.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
מיםמים
6
מורחים 1 כוס של ראגו בתבנית אפייה 9 על 13 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
7
מוסיפים שכבה של אטריות, ואז חצי מתערובת התרד ו-2 כוסות ראגו. חזור עם שכבה נוספת של אטריות, תערובת תרד וראגו. למעלה עם האטריות הנותרים ראגו ומפזרים עם גבינה שמורה. מכסים בנייר כסף, מניחים על תבנית אפייה ואופים 50 דקות. לחשוף ולאפות עד הזהב, על 25 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
תרדתרד
גבינהגבינה
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
8
תן לנוח לפני ההגשה.
9
צילום: אנה ויליאמס

מרכיבים

227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת אסיאגו, קרועהגבינת אסיאגו, קרועה33 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת1גדולגזר, קצוץ דקגזר, קצוץ דק1מעקבסלרי, קצוץ דקסלרי, קצוץ דק28אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטריות פורצ'יני מיובשותפטריות פורצ'יני מיובשות2largesביצים, מוכות קלותביצים, מוכות קלות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה טרייה קצוצהפטרוזיליה טרייה קצוצה4ציפורןשום, קצוץשום, קצוץ8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל טחון טרימלח כשר ופלפל טחון טרי340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אטריות לזניה מיובשותאטריות לזניה מיובשות0(יכול להיות או להרחיק)אגוז מוסקט מגורד טריאגוז מוסקט מגורד טרי2(חוֹרֶף)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה1( חצילים)בצל, קצוץבצל, קצוץ85אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת פרמזן, מגוררתגבינת פרמזן, מגוררת680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חלק-גבינת מוצרלה דל שומן, מגוררחלק-גבינת מוצרלה דל שומן, מגורר2כובעי פטריות פורטובלו, קצוץכובעי פטריות פורטובלו, קצוץ907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)לפי עוגהלפי עוגה680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטריות שיטאקה, גבעולים הוסרו, קצוץפטריות שיטאקה, גבעולים הוסרו, קצוץ454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תרד קצוץ קפוא, הפשיר וסחוט יבשתרד קצוץ קפוא, הפשיר וסחוט יבש2(חוֹרֶף)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה2קילוגרםעגבניות סן מרזאנו שלמות, מרוסקות בידעגבניות סן מרזאנו שלמות, מרוסקות ביד

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם בחירות נהדרות לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. פלסינה בררדנגה קיאנטי קלאסיקו (חצי בקבוק) עם דירוג 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
פלסינה בררדנגה קיאנטי קלאסיקו (חצי בקבוק)
פלסינה בררדנגה קיאנטי קלאסיקו (חצי בקבוק)
"מראה ברי טרי, עם רמזים של פרחים, עשבי תיבול טריים ושוקולד. גוף מלא, עם חיך טרי, טאנינים משולבים היטב וגימור מאוזן. הרבה דובדבן ותבלינים קלים. הטוב ביותר אחרי 2003."משקיף היין