קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות4
ציון בריאות23
מגזין

לזרוק יחד תבשיל מקסיקני

לזרוק יחד תבשיל מקסיקני
לזרוק יחד תבשיל מקסיקני עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. המתכון הזה מכסה %33 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 852 קלוריות, 43 גרם חלבון ו 38 גרם של שומן כל אחד. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. זה ... בר השגה מתכון לאוהדים של אוכל מקסיקני. גשו לסופר וקנו רוטב טאקו, רוטב עגבניות, עדין, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן הכנת המתכון כ 35 דקות. . נסו לזרוק בחזרה יום חמישי ~ תבשיל ברוקולי, תבשיל לחם תירס מקסיקני-להפוך את ארוחת ערב תבשיל מקסיקני כי הוא קל לעשות, ומחמם היטב, ו תבשיל מקסיקני (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 325 מעלות F (165 מעלות C).
2
במחבת מעל חום בינוני, לבשל את בשר בקר הקרקע עד חום שווה; לנקז.
מרכיבים שתצטרך
3
בתבנית אפייה 9x13 אינץ ' משלבים את הבשר, התירס, הסלסה, הזיתים, אטריות מבושלות, שעועית, רוטב טאקו, תערובת תיבול ורוטב עגבניות.
מרכיבים שתצטרך
4
אופים בתנור שחומם מראש במשך 1/2 שעה, או עד מבושל דרך.

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני בתפריט? נסה זיווג עם פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. אתה יכול לנסות EnRoute יקב Les Pommiers פינו נואר. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.8 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 62 דולר לבקבוק.
Enroute Winery Les Pommiers Pinot Noir
Enroute Winery Les Pommiers Pinot Noir
עלה עלה מיובש ריחני ועציצים ברי לזרום ערך שופע, עסיסי. שימורי פטל כהה יותר וטעמים אוכמניות ממלאים את האמצע, עם ציפורן ומבטאים של רצפת היער עד הסוף. יין זה הוא עשיר ומשיי מתחילתו ועד סופו, עם פירות יפים ותבלינים תווים כי להשתהות על החיך.