קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות1
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםחורף
מגזין

לחורף: מיני פנקייק הולנדי ותפוח

לחורף: מיני פנקייק הולנדי ותפוח
A For Winter: Apple & Spice Dutch Baby Pankaky עשוי להיות רק מנות ראשונות שאתה מחפש. מתאים ל-8 מנות. מנה אחת מכילה עד 5 גר' של חלבון, 8 גרם של שומן, וסך הכל 159 קלוריות. זה מושלם עבור חורף. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. אם יש לך תפוחים, חלב, מלח ים לא מזוקק, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 41 דקות. מתכונים דומים: דלעת ספייס הולנדי בייבי פנקייק, הולנדית: תפוח-ספייס חמאה הולנדית בייבי, ו פנקייק תפוח התינוק ההולנדי.

הוראות

1
מחממים תנור ל 425 מעלות פרנהייט.להמיס חמאה מבהירה במחבת ברזל יצוק על להבה מתונה, ואז לזרוק תפוחים קצוצים. מטגנים את התפוחים בחמאה עד שהם משחררים את הבושם שלהם ונעשים רכים כאשר מנוקבים על ידי מזלג, כשש עד שמונה דקות.מקציפים ביצים וחלב יחד בקערה נפרדת עד חלקה ואחידה, ואז להכות בקמח נבט, סוכר קנה לא מזוקק, קינמון, ציפורן ומלח ים. המשך להכות את הבלילה עבור התינוק ההולנדי עד שהוא חלק ללא גושים. הבלילה תהיה נוזלית מאוד.
מרכיבים שתצטרך
2
הסר את המחבת מהחום, יוצקים את הבלילה ההולנדית על התפוחים המבושלים ואופים בתנור שחומם מראש ל 425 מעלות פרנהייט במשך שלושים וחמש עד ארבעים וחמש דקות עד נפוח וזהב.
מרכיבים שתצטרך
3
מגישים את פנקייק התינוק ההולנדי מיד, מעוטר לימון פרוס.
מרכיבים שתצטרך