קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות16
ציון בריאות3
מגזין

לחם גזר הודי

לחם גזר הודי
לחם גזר הודי יכול להיות רק הודי מתכון שאתה מחפש. מתכון זה מספק 16 מנות. עם 116 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 3g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם קמח, סודה לשתייה, מלח, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה ו 15 דקות. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. נסו גזר בוטנים Chutney-גזר פאלי Pachadi - דרום הודי Chutney s עבור Idli Dosa, גזר צ'אטני-גזר בצל צ' אטני עבור Idli Dosa - דרום הודי צ'אטני s, ו סלט גזר הודי (מתכונים דומים).

יין מומלץ: ורוד נוצץ, ריזלינג, Gruener Veltliner

רוז תוסס, ריזלינג, Gruener Veltliner הם הבחירה העליונה שלי עבור הודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Sophora Sparkling rosé. יש לו 4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 15 דולר.
Sophora Sparkling Rose
Sophora Sparkling Rose
זוכת מדליית זהב: 2014 תחרות היין הבינלאומי לוס אנג ' לסזה עלה נוצץ עשוי שרדונה ו פינו נואר יש צבע סומק ורוד אטרקטיבי חיך חושני עם מוס מתמשך, מרענן. ניחוחות פרחוניים מענגים וטעמי ענבים אדומים עסיסיים, דובדבנים ואשכוליות ורודות עם חומציות מאוזנת וגימור שמנת, דקדנטי.