קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות16
ציון בריאות1
סוגי מאכליםלחם
מגזין

לחם הסודה האירי של ננה דוט

לחם הסודה האירי של ננה דוט
לחם הסודה האירי של ננה דוט יכול להיות רק ארוחת הבוקר שאתה מחפש. מנה אחת מכילה עד 3 גר' של חלבון, 6 גרם של שומן, וסך הכל 179 קלוריות. והוא יספק כ 16 מנות. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה הוא מאוד תקציב ידידותי מתאים למי שאוהב אוכל בסגנון אירופאי. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. יום פטריק הקדוש יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. . אם יש לך סוכר, מלח, חמאה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. עם כפית ציון של 18% המנה הזאת לא כל כך מדהימה. נסו תבשיל אירי עם לחם סודה אירי {סיר חרס}, וידוי # 56: אני חלק אירי וחלק מטורף ... לחם סודה Wheaten אירי, ו לחם סודה אירי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 400 מעלות F (200 מעלות C). גריז 2 דפי אפייה.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
2
מערבבים יחד את הקמח, סודה לשתיה, אבקת אפייה, מלח וסוכר בקערה גדולה עד מעורבב באופן שווה.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
חותכים את החמאה באמצעות בלנדר מאפה או את הידיים עד התערובת דומה קמח תירס גס. מערבבים את הצימוקים, דומדמניות, זרעי קימל, ואז לעשות באר במרכז ויוצקים את החלב והחומץ. מערבבים עם כף עד החומרים היבשים הם רטובים.
מרכיבים שתצטרך
זרעי קימלזרעי קימל
קמח תירסקמח תירס
דומדמניותדומדמניות
צימוקיםצימוקים
חומץחומץ
חמאהחמאה
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
4
להפוך את הבצק החוצה על משטח עבודה משוריין היטב, ללוש בעדינות 8 עד 10 פעמים. מחלקים את הבצק לשני כדורים, ומניחים על דפי אפייה מוכנים.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
5
אופים בתנור שחומם מראש במשך 15 דקות, ולאחר מכן להפחית את החום ל 375 מעלות F (190 מעלות C), ואופים עד החלק העליון של הלחם הוא חום זהוב, על 15 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
לחםלחם
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור