קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות12
ציון בריאות2
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםלחם
מגזין

לחם פקאן אפרסקי

לחם פקאן אפרסקי
לעולם אינך יכול לקבל יותר מדי מתכוני לחם, אז נסו לחם פקאן אפרסקי. והוא מתאים להגשה ל 12 מנות סועדים.. צופה בדמות שלך? זה מתכון חלב חינם יש 179 קלוריות, 4 גרם חלבון, ו 7 גרם שומן למנה. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. אם יש לכם אבקת אפייה, דגני סובין שיבולת שועל, מיץ תפוזים ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 23%. ציון זה הוא רע למדי. נסו סלט פקאן אפרסק, סלט עוף פקאן אפרסקי-יולי # אתגר אלתור, ו ירכי עוף מטוגנות דרומיות עם וופלים פקאן ורוטב אפרסק עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בקערה גדולה, לשלב את ששת המרכיבים הראשונים. בקערה קטנה שלבו את המים, מיץ התפוזים, תחליף הביצה, השמן והווניל. מערבבים לחומרים יבשים רק עד שהם לחים. מקפלים פנימה אפרסקים ופקאן.
מרכיבים שתצטרך
תחליף ביצהתחליף ביצה
1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה
אפרסקים לבנים בשלים, קלופים, מגולענים וקצוציםאפרסקים לבנים בשלים, קלופים, מגולענים וקצוצים
דבש הדריםדבש הדרים
צבעי מאכל אדום, צהוב וירוקצבעי מאכל אדום, צהוב וירוק
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
העברה ל-8 אינץ'. איקס 4-ב. מחבת כיכר מצופה תרסיס בישול.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
ציוד שתשתמש בו
חפיסת ממתקים שוקולד חלב, מגולחתחפיסת ממתקים שוקולד חלב, מגולחת
3
אופים בחום של 350 ניתנים להזזה למשך 45-55 דקות או עד שקיסם המוחדר ליד המרכז יוצא נקי. מצננים 10 דקות לפני שמוציאים מהתבנית לרשת.
ציוד שתשתמש בו
טעם חמאה צלולטעם חמאה צלול
תפוזים, פרוסים וחצוייםתפוזים, פרוסים וחצויים
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)

מרכיבים

11 קילו קישואים,אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים1(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום ארוזסוכר חום ארוז596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפרסקים מיובשים או משמשים, קצוצים דקאפרסקים מיובשים או משמשים, קצוצים דק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתחליף ביצהתחליף ביצה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדגני שיבולת שועל סובין לא מבושליםדגני שיבולת שועל סובין לא מבושלים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפקאנים קצוציםפקאנים קצוצים0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן