קושימומחה
מוכן ב55 דק.
מנות32
ציון בריאות5
מגזין

לחם קישואים גזר

לחם קישואים גזר
אם אתה רוצה להוסיף עוד מתכונים ללא חלב לקופסת המתכונים שלך, לחם קישואים גזר עשוי להיות מתכון שכדאי לך לנסות. מנה אחת מכילה 65 קלוריות , 2 גרם חלבון ו -0 גרם שומן . תמורת 12 סנט למנה תקבלו ארוחת בוקר שמגישה 32. אם יש לכם מלח, מיץ תפוזים, קינמון טחון ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. אדם אחד שמח שהם ניסו את המתכון הזה. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 55 דקות . בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון די גרוע של 38% . אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים הבאים: לחם קישואים גזר , לחם גזר וקישואים , ולחם קישואים גזר .

הוראות

1
בקערה מערבבים את שמונת המרכיבים הראשונים.
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מערבבים קמח, אבקת אפייה, סודה לשתייה ומלח; להוסיף לסירוגין עם מיץ תפוזים לתערובת הגזר.
מרכיבים שתצטרך
על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים
1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
3
יוצקים לשניים משומנים ומקומחים 8-in. x 4 אינץ'. תבניות לחם.
ציוד שתשתמש בו
חפיסת ממתקים שוקולד חלב, מגולחתחפיסת ממתקים שוקולד חלב, מגולחת
4
אופים בחום של 350 מעלות למשך 45 דקות או עד שבוצעו בדיקות הלחם. מצננים במשך 10 דקות; מוציאים מהתבניות לרשת לצינון מלא.
מרכיבים שתצטרך
אחוז שומןאחוז שומן
ציוד שתשתמש בו
תפוזים, פרוסים וחצוייםתפוזים, פרוסים וחצויים
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים96אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גזר מגוררגזר מגורר1206 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתחליף ביצהתחליף ביצה375אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה11 קילו קישואים,קינמון טחוןקינמון טחון11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.אגוז מוסקט טחוןאגוז מוסקט טחון1866 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.גדול או קישוא, חתוך לרבעים לאורך וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ'גדול או קישוא, חתוך לרבעים לאורך וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ'11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים100אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק2446 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרסק תפוחים לא ממותקרסק תפוחים לא ממותק93אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קישואים מקולפים גרוסיםקישואים מקולפים גרוסים

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, יין פורט, Moscato Dasti

שמנת שרי, פורט ויין פורט הם הבחירות המובילות שלי ללחם קישואים. כלל נפוץ של זיווג יין הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים היטב עם מוסקטו ד'אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא NV Solera Cream Sherry. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-17 דולר.
NV Solera Cream Shery
NV Solera Cream Shery
ל-Solera Cream Shery יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמלי מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם סיומת ארוכה ומלאת טעם.