קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות15
ציון בריאות3
מגזין

לחם תירס ברוקולי עם גבינה

לחם תירס ברוקולי עם גבינה
ברוקולי לחם תירס עם גבינה יכול להיות רק דרומי מתכון שאתה מחפש. והוא יספק כ 15 מנות. מנה זו מכילה סביב 9 גר' של חלבון, 19 גרם של שומן, וסך הכל 301 קלוריות. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו בצל, גבינת קוטג', ביצים, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. . זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה. וזה לא כל כך מצוין. מתכונים דומים: בייקון ברוקולי גבינה חמאה Cornbread, לחם תירס ברוקולי, ו לחם תירס ברוקולי של אמא.

הוראות

1
מחממים תנור ל 375 מעלות F (190 מעלות C). משמנים צלחת אפייה 9x13 אינץ'.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
2
מקציפים גבינת קוטג', חמאה וביצים בקערה גדולה. מערבבים לחם תירס לתוך תערובת חמאה עד רק לחלחל. מקפלים בברוקולי, בצל, וגבינת צ ' דר 1 כוס.
מרכיבים שתצטרך
גבינת צ ' דרגבינת צ ' דר
גבינת קוטג'גבינת קוטג'
לחם תירסלחם תירס
ברוקוליברוקולי
חמאהחמאה
בצלבצל
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
יוצקים את הבלילה לתבנית אפייה מוכנה ומפזרים עם גבינת צ ' דר 1/2 שנותרה.
מרכיבים שתצטרך
גבינת צ ' דרגבינת צ ' דר
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
4
אופים בתנור שחומם מראש עד שקיסם שיניים מוכנס למרכז יוצא נקי, 35 עד 40 דקות. מגניב בתבנית האפייה במשך 10 דקות לפני חיתוך ומגישה חמה.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
קיסמיםקיסמים
תנורתנור

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

הדרום יכול להיות לזווג עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. Schloss Vollrads Riesling Spatlese עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 29 דולר לבקבוק.
Schloss Vollrads Riesling Spatlese
Schloss Vollrads Riesling Spatlese
קלאסי Spatlese מתוק טבעי עם חומציות נחמדה וסוכר שיורית אלגנטי, טבעי. קציר סלקטיבי, עיבוד עדין של חובה, הבהרה שיטתית, תסיסה איטית וגימור זהיר הם היסודות עבור Riesling' מטחים מסורתיים זה.יין זה משתלב באופן מושלם עם המטבח האסייתי בשל ההרמוניה של מתיקות וחומציות. כמו כן שילובי טעם מעניינים ניתן להשיג באמצעות זיווג של גבינה כחולה ורידים או קינוח פירות.