קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות6
ציון בריאות12
מגזין

לחם תירס שוויצרי אפוי עם רוטב שמנת טורקיה

לחם תירס שוויצרי אפוי עם רוטב שמנת טורקיה
המתכון אפוי לחם תירס שוויצרי עם רוטב טורקיה שמנת יכול לספק הכמיהה הדרומית שלך בערך 55 דקות. אתה מקבל לחם שמגיש 6. מנה אחת מכילה 552 קלוריות, 29 גרם חלבון ו 27 גרם שומן. גשו לסופר וקנו קמח, ביצה, עוף ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 47%. מתכונים דומים: חזיר הודו ותפוחי אדמה אפויים שוויצרי, חזיר אפוי & שוויצרי עם רוטב פטריות, ו Chard שוויצרי + בייקון לינגוויני עם רוטב שמנת דלורית.

מרכיבים

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרום עובד ממש טוב עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. Schloss Vollrads Riesling Spatlese עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 29 דולר לבקבוק.
Schloss Vollrads Riesling Spatlese
Schloss Vollrads Riesling Spatlese
קלאסי Spatlese מתוק טבעי עם חומציות נחמדה וסוכר שיורית אלגנטי, טבעי. קציר סלקטיבי, עיבוד עדין של חובה, הבהרה שיטתית, תסיסה איטית וגימור זהיר הם היסודות עבור Riesling' מטחים מסורתיים זה.יין זה משתלב באופן מושלם עם המטבח האסייתי בשל ההרמוניה של מתיקות וחומציות. כמו כן שילובי טעם מעניינים ניתן להשיג באמצעות זיווג של גבינה כחולה ורידים או קינוח פירות.