קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות9
ציון בריאות2
סוגי מאכליםלחם
מגזין

לחם תירס שייקר

לחם תירס שייקר
לחם תירס שייקר יכול להיות רק הלחם שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 9 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 5 גר' של חלבון, 6 גרם של שומן, וסך הכל 171 קלוריות. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. אם יש לך קמח תירס, שמיר, תחליף ביצה, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 23%. נסו עוגת פירות הדר שייקר, שייקר אורנג'פאי, ו שייקר פאי לימון (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל-37
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
לשקול או קלות כפית קמח לתוך כוס מדידה יבשה; רמה עם סכין.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
כוס מדידהכוס מדידה
סכיןסכין
3
מערבבים את הקמח ואת 5 המרכיבים הבאים (באמצעות מלח) בקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
שלב תחליף ביצה, חלב, חמאה ודבש; מערבבים עם מקצף. הפוך היטב במרכז מרכיבים יבשים; להוסיף תערובת חלב. מערבבים רק עד בשילוב. כפית לתוך תבנית אפייה 9 אינץ מצופה בתרסיס בישול.
מרכיבים שתצטרך
תחליף ביצהתחליף ביצה
תרסיס בישולתרסיס בישול
חמאהחמאה
דבשדבש
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
מקציףמקציף
5
אופים ב 375 במשך 35 דקות או עד עץ לבחור מוכנס במרכז יוצא נקי. מגניב במחבת.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
מחבתמחבת
6
חותכים לריבועים.

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרום עובד ממש טוב עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. Brundlmayer Steinmassl ריזלינג עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 39 דולר לבקבוק.
Brundlmayer Steinmassl ריזלינג
Brundlmayer Steinmassl ריזלינג
התחלה מגניבה עם ניחוחות של יער אורנים, ערער ואפרסק אדום מזנק מתוך הזכוכית. לבבי וחזק; מאוד תוסס עם גוף בינוני טוב, פריך ותמצית בשפע; מחוטב עם חומציות תוססת כי הוא בקרוב להשתלב לחלוטין. אחיזה יפה.