קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות1
ציון בריאות0
מגזין

לימונדה טנסי

לימונדה טנסי
אם אתה רוצה להוסיף עוד דרום מתכונים לקופסת המתכונים שלך, לימונדה מטנסי עשויה להיות מתכון שכדאי לך לנסות. מנה אחת מכילה 339 קלוריות, 0 גרם חלבון, ו 0 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %1 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 1. 176 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זה עובד גם כמשקה ידידותי לתקציב. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא חלב, לקטו אובו צמחוני וטבעוני דיאטה. מתכון זה מאוכלרשת דורשת ג'נטלמן ג' ק בורבון, סודה קלאב, סירופ פשוט ולימון. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 25 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 9%. ציון זה הוא בלתי אפשרי. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: לימונדה טנסי, טנסי קציץ בשר, ו טנסי קציץ בשר.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
במחבת רוטב קטנה על אש גבוהה, שלבו סוכר ומים והביאו לרתיחה. מכבים את האש ומצננים. בכוס ערבוב, מערבבים לימון, מוסיפים בורבון, סירופ פשוט, קרח ושניות משולשות. סוחטים פרוסת לימון מעל.
מרכיבים שתצטרך
סם גסם ג
(מומלץ: 100 אחוז אגבה)(מומלץ: 100 אחוז אגבה)
וויסקי בורבון (מומלץ: Maker's Mark)וויסקי בורבון (מומלץ: Maker's Mark)
קליפות מלימוןקליפות מלימון
תערובת תיבול סטייק, המותג המועדף Montreal Steak Seasoning של מקורמיקתערובת תיבול סטייק, המותג המועדף Montreal Steak Seasoning של מקורמיק
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
ג'לטין בטעם תותים של מותג Jell-oג'לטין בטעם תותים של מותג Jell-o
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
3
כשעשינו זאת במעבד המזון, היה קשה להביא את בייגלה המחמצת לצורה הנכונה.
מרכיבים שתצטרך
לחתוך לחתיכות בגודל 3/8 אינץ'לחתוך לחתיכות בגודל 3/8 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
(כגון ביסקוויטים מארי)(כגון ביסקוויטים מארי)

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ניתן לשלב את הדרום עם ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, בעוד שזינפנדל נהדר עם אוכל ברביקיו. בוליג-להנרט פייספורטר גולדטרופצ ' ן ריזלינג ספאטלס עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 24 דולר לבקבוק.
בוליג-לנרט פייספורטר גולדטרופשן ריזלינג ספאטלס
בוליג-לנרט פייספורטר גולדטרופשן ריזלינג ספאטלס
פייספורטר-גולדטרפצ ' ן הוא אחד הכרמים הפרטיים הידועים ביותר (איינזלאגן) באזור מוסל בגרמניה. כרם זה מורכב ממדרונות תלולים ומרוחקים הפונים דרומה המסודרים בצורה דרמטית דמוית אמפיתיאטרון לחשיפה והיבט אידיאליים כאשר הנהר משקף שמש מבוקשת ישירות לגפנים. ריזלינגים מצוינים הם בדרך כלל מחוממים בשמש ובשלים, עם מינרליות מובהקת של סלע וחומציות מאוזנת. בשל, מלא בטעמי פירות טרופיים של אננס, מנגו וגויאבה, עם מבטאים של מאפה. מציע גימור בהיר של קיווי וליים, המציג מגע של קמומיל ושמנת. ריזלינג עסיסי.התאמה מושלמת למנות מתובלות הודיות ואסייתיות חזקות. פנטסטי גם עם רגל ברווז מתובלת, מנות עם רטבים חומציים, ירקות קלויים וגבינות רכות.