קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות21
ציון בריאות1
מגזין

לימונדה ריבס

לימונדה ריבס
לימונדה של ריבס עשויה להיות מתכון טוב להרחבת קופסת המתכונים למשקאות שלך. מתכון זה משמש 21. מנה אחת מכילה 124 קלוריות, 0 גרם חלבון, ו 0 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 2% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 122 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום האם. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 25 דקות. אם יש לכם סוכר, קליפת לימון, ריבס וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב, צמחוני לקטו אובו וידידותי לפודמפה דיאטה. זה מובא לך על ידי כולםמתכונים. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון ספוני של 26%, וזה די רע. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כגון לימונדה ריבס תות, לימונדה ריבס נוצצת, ו לימונדה ריבס נוצצת.

הוראות

1
שלב את הריבס, הסוכר וקליפת הלימון המגוררת לסיר גדול והביא לרתיחה. מנמיכים את האש לבינונית-נמוכה ומבשלים עד שהסוכר נמס והרברב משחרר את המיץ שלו ומתחיל להתפרק, בערך 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
קליפת לימוןקליפת לימון
ריבסריבס
מיץמיץ
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מסירים מהאש ומערבבים פנימה את מיץ הלימון.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
3
יוצקים את תערובת הריבס דרך מסננת דקה, לוחצים כמה שיותר נוזלים. להגשה מערבבים את סירופ הריבס עם 18 כוסות מים (1 כוס סירופ ל -3 כוסות מים) ויוצקים על קרח.
מרכיבים שתצטרך
ריבסריבס
סירופסירופ
מיםמים
קרחקרח
ציוד שתשתמש בו
מסננתמסננת