קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות22
מגזין

לינגוויני פירות ים מיוחדים

לינגוויני פירות ים מיוחדים
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכוני מנות עיקריות, אז נסו לינגוויני פירות ים מיוחדים. צופה בדמות שלך? למתכון הפסקטרי הזה יש 420 קלוריות, 29 גרם חלבון, ו 11 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה 24% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה משמש 8. 1 אדם התרשם מתכון זה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 45 דקות. גשו לסופר וקנו גבינת פרמזן, שרימפס, קרם מרוכז של מרק שרימפס, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 68%. ציון זה מוצק. תבשיל פירות ים מיוחד, קבבוני פירות ים מיוחדים, ו מחבת פירות ים מיוחדת דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
במחבת גדולה הקפיצו את הבצל, הפלפל הירוק, השום והפטרוזיליה בשמן עד שהם רכים.
מרכיבים שתצטרך
פלפל ירוקפלפל ירוק
פטרוזיליהפטרוזיליה
שוםשום
בצלבצל
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים את העגבניות, המרק, מיץ הלימון והתבלינים. מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מבשלים, ללא כיסוי, למשך 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
תיבולתיבול
עגבנייהעגבנייה
מרקמרק
3
מערבבים פנימה את השרימפס והסרטן; מבשלים במשך 10 דקות או עד שהשרימפס הופך ורוד. בינתיים מבשלים את הלינגוויני לפי הוראות החבילה; מסננים.
מרכיבים שתצטרך
לינגווינילינגוויני
שרימפסשרימפס
סרטןסרטן
4
מגישים תערובת פירות ים על לינגוויני; מפזרים גבינת פרמזן.
מרכיבים שתצטרך
פרמזןפרמזן
לינגווינילינגוויני
מאכלי יםמאכלי ים

ציוד

מרכיבים

340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פחיות כל) בשר סרטנים, סחוט, flaked והסחוס הוסרפחיות כל) בשר סרטנים, סחוט, flaked והסחוס הוסר794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ניתן לקצוץ עגבניות, לא מצוחצחניתן לקצוץ עגבניות, לא מצוחצח283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול קרם מרוכז של מרק שרימפס, לא מחוזקיכול קרם מרוכז של מרק שרימפס, לא מחוזק11 קילו קישואים,מים חמים (100°F)מים חמים (100°F)796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה טריה טחוןפטרוזיליה טריה טחון3שיני שום, טחוןשיני שום, טחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק קצוץפלפל ירוק קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת לינגוויניחבילת לינגוויני596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)11 קילו קישואים,אורגנו מיובשאורגנו מיובש596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת פרמזן גרוסהגבינת פרמזן גרוסה0(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס1גדולבצל אדום, קצוץבצל אדום, קצוץ0(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפ בינוני לא מבושל, מקולף וגזורשרימפ בינוני לא מבושל, מקולף וגזור