קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות6
ציון בריאות3
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

ליקר תפוזים פטל

ליקר תפוזים פטל
תמיד כיף שיש עוד מתכון של משקה, אז תנו הזדמנות ל פטל ליקר כתום. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 470 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 23 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך קינמון, מלח כשר, בצק עלים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו -30 דקות. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 26%. מתכונים דומים: Cupcakes ליקר תפוזים, פאי דלעת ליקר תפוזים, ו אפונה שלג עם ליקר כתום.

הוראות

1
יוצקים את הפטל בקערה ומוסיפים את הליקר בטעם סוכר ותפוז. מערבבים קלות. מועך בעדינות חצי פטל במזלג. מכסים את הקערה בניילון נצמד ומאפשרים לשבת במשך כשעה עד מתרכך ועסיסי.
מרכיבים שתצטרך
פטלפטל
ליקרליקר
כתוםכתום
סוכרסוכר
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
קערהקערה
2
כדי לשרת, למלא את החצי התחתון של כוס גזע עם פטל כפית של קרם פרש על גבי, ומניחים עוגיות פיל קינמון על גבי קרם פרש.
מרכיבים שתצטרך
קרם פרשקרם פרש
פטלפטל
קינמוןקינמון
עוגיותעוגיות
3
מחממים את התנור ל 450 מעלות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
4
מערבבים 1/2 כוס סוכר ומלח כשר ושופכים אותה על משטח שטוח כגון לוח עץ או לוח שיש. לפתוח את גיליון בצק עלים על תערובת הסוכר.
מרכיבים שתצטרך
מלח כשרמלח כשר
גליונות בצק עליםגליונות בצק עלים
סוכרסוכר
5
מערבבים 12 כוס הסוכר ואת הקינמון ומפיצים אותו באופן שווה על בצק עלים. זה לא על זריפת, זה על כיסוי אפילו של סוכר. עם מערוך, מגלגלים קלות את הבצק עד שהוא מרובע 13 אינץ ' והסוכר נלחץ לתוך בצק עלים על גבי ותחתון. מקפלים את הצדדים של הכיכר לכיוון המרכז כך שהם הולכים באמצע הדרך לאמצע. מקפלים אותם שוב כך ששני הקפלים נפגשים בדיוק באמצע הבצק. ואז לקפל חצי אחד על החצי השני כאילו סגירת ספר. יהיו לך 6 שכבות. חותכים את הבצק לפרוסות 38 אינץ ' ומניחים את הפרוסות, חותכים בצד, על דפי אפייה מרופדים בנייר קלף.
מרכיבים שתצטרך
גליונות בצק עליםגליונות בצק עלים
קינמוןקינמון
מורחיםמורחים
בצקבצק
סוכרסוכר
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
נייר אפייהנייר אפייה
תבנית אפייהתבנית אפייה
מערוךמערוך
6
אופים את העוגיות במשך 6 דקות, או עד caramelized וחום בתחתית, ואז להסתובב עם מרית ואופים עוד 3 עד 5 דקות, עד קרמל בצד השני.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
מריתמרית
7
מעבירים למתלה אפייה לקרר.