קושימומחה
מוכן ב3 שעות
מנות6
ציון בריאות4
מגזין

לפת ירקות עם כופתאות קמח תירס

לפת ירקות עם כופתאות קמח תירס
המתכון לפת ירקות עם כופתאות תירס מוכן בעוד כ-3 שעות והוא בהחלט מצוין ללא גלוטן ומתאים לאוהבי מזון דרומי. מנה אחת מכילה 262 קלוריות, 16 גרם חלבון ו 12 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. אם יש לך מלח, זנגביל טחון, בצל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. רק מעטים מאוד אהבו את המנה הזו. נסו ירקות מבושלים עם כופתאות קמח תירס, ירקות מעורבים ומרק נקניק עם כופתאות קמח תירס, ו ירוק לפת (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים בשר מעושן במים יחד עם תיבול הבית, מרק זנגביל. מבשלים על אש נמוכה במשך 1 1/2 שעות. רצועת לפת משאיר ללא גזע גדול שעובר במרכז כל עלה. לשטוף בכיור מלא מים נקיים.
מרכיבים שתצטרך
תיבולתיבול
מרק דגיםמרק דגים
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
לפתלפת
מיםמים
בשרבשר
2
לנקז ולשטוף פעמיים יותר, שכן ירקות יכולים לעתים קרובות להיות חוליים. לקלף ולפרוס או שורשים רבע.
מרכיבים שתצטרך
ירוקירוק
3
מוסיפים ירקות לבשר; מבשלים עוד 30 דקות, ערבוב לעתים קרובות.
מרכיבים שתצטרך
ירוקירוק
בשרבשר
4
מוסיפים שורשים וממשיכים לבשל במשך כ 15 דקות, או עד שהשורשים רכים. (מילואים 2/3 כוס לפת נוזלי עבור כופתאות.)
מרכיבים שתצטרך
לפתלפת
5
מוסיפים חמאה וסוכר.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
סוכרסוכר
6
מגישים עם כופתאות.
7
מערבבים מרכיבים יחד ולאחסן במיכל אטום עד 6 חודשים.
8
מערבבים את כל החומרים יחד. טבילה על ידי כפית, בעדינות לגלגל הבלילה בכפות הידיים שלך לתוך כדורי 1 אינץ ' כ; טיפה לתוך נוזל לפת רותח לוודא כל כופתה מכוסה לחלוטין בנוזל על ידי טלטול את הסיר בעדינות; לא לערבב. להרתיח במשך כ -10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
לפתלפת
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
סירסיר

ציוד

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel הם הבחירה העליונה שלי לדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא J. J. Prum Graacher Himmelreich Kabinett ריזלינג. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 22 דולר.
J. J. Prum Graacher Himmelreich Kabinett Riesling
J. J. Prum Graacher Himmelreich Kabinett Riesling
למרות רעננותו הצעירה עדיין, הוא מציג את המאפיין המשובח של ריזלינג פירותי ורמז בסיסי של מינרל מאדמת הלוח הדבונית הכחולה / אפורה.מגישים יין מרענן זה מעט מקורר! כמו aperitif, במיוחד כאשר התבגר יותר, בשילוב עם פירות ים או עופות.