קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות6
ציון בריאות49
מגזין

מאכלי ים מתאבנים בסגנון ונציה: Misto Di Mare alla Veneziana

מאכלי ים מתאבנים בסגנון ונציה: Misto Di Mare alla Veneziana
מתאבן פירות ים בסגנון ונציה: Misto di Mare Alla Veneziana עשוי להיות רק המתאבן שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 25 גרם חלבון 5 גרם של שומן, וסך הכל 161 קלוריות. הכנת המנה לוקחת כ 35 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. גשו לסופר וקנו פלחי לימון, פטרוזיליה, שרימפס ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. , שהוא מוצק. נסו צדפות Alla Veneziana עם טוסטים פרמזן, צדפות Alla Veneziana עם טוסטים פרמזן, ו Zuppa Di Mare (מרק פירות ים) (מתכונים דומים).

הוראות

1
להביא 6 ליטרים מים לרתיחה ולהגדיר אמבט קרח.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
קרחקרח
2
מבשלים את השרימפס במשך 1 1/2 דקות ולצלול לאמבט הקרח. לבשל scampi במשך 1 דקה, ולצלול לאמבט קרח. מבשלים קלמרי 1 דקה ולעשות את אותו הדבר. לבשל לובסטר במשך 8 דקות ולאחר מכן להתקרר באמבט קרח.
מרכיבים שתצטרך
דיונוןדיונון
לובסטרלובסטר
סרטניםסרטנים
שרימפסשרימפס
קרחקרח
3
במחבת גדולה בטחון, מניחים את המולים והצדפות עם 1 כוס מים ומביאים לרתיחה. מכסים ואדים, מסירים כל רכיכה כשהיא נפתחת. השליכו את הצדפות שלא נפתחות. שמירה על כל סוג של רכיכה בנפרד, להתלבש כל אחד בנפרד עם 1 עד 2 כפות שמן זית כתית נוספת, מגע של מיץ לימון, קמצוץ של פתיתי צ ' ילה ו 1 עד 2 כפות פטרוזיליה ומלח ופלפל, לפי הטעם. לעשות את אותו הדבר עם בשר סרטנים. סדר את כל מאכלי הים על מגש גדול.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה
מלח ופלפלמלח ופלפל
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
מיץ לימוןמיץ לימון
מאכלי יםמאכלי ים
בשר סרטניםבשר סרטנים
מוליםמולים
פטרוזיליהפטרוזיליה
צדפותצדפות
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מקשטים עם פלחי לימון ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
טריז לימוןטריז לימון

ציוד