קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות8
ציון בריאות8
מגזין

מאפה תפוחים-חמוציות

מאפה תפוחים-חמוציות
עוגת תפוחים-חמוציות היא אולי הקינוח שאתם מחפשים. מנה זו מכילה כ 7 גר' של חלבון, 7 גרם של שומן, וסך הכל 361 קלוריות. ואינו מכיל גלוטן, ומוצרי חלב מתכון מגיש 8 . מתכון זה מ Go חלב חינם יש 345 אוהדים. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. אם יש לכם חלב קוקוס חלב חינם גלידה, קמח, תמצית vanillan, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה. נסו מאפה אוכמניות תפוחים, מאפה תפוחים חמוציות, ו מאפה אוכמניות-תפוחים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים התנור שלך ל 375ºF.
ציוד שתשתמש בו
לחמניות Hoagie רכות, חתוכות לקוביות בגודל 1/2 אינץ'לחמניות Hoagie רכות, חתוכות לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
2
מערבבים את התפוחים והאוכמניות באפיית זכוכית גדולה dish.In קערה גדולה, מערבבים את החמאה, סטיביה, שיבולת שועל, קמח, אבקת אפייה, וניל, תבלינים ומלח ים. מערבבים את סירופ מייפל ומשקאות חלב.זרוק את תערובת הסנדלר בכפית על התפוחים והאוכמניות. לטף את תערובת סנדלר ומפזרים סטיביה נוספת, אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך
אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים
אפרסק, קלוף ופרוס או 1 כוס אפרסקים קפואים לא ממותקיםאפרסק, קלוף ופרוס או 1 כוס אפרסקים קפואים לא ממותקים
סירופ מייפל טהור (רצוי בדרגה B), בתוספת 4 כפיות להגשהסירופ מייפל טהור (רצוי בדרגה B), בתוספת 4 כפיות להגשה
יכול אפרסקים, סחוטיכול אפרסקים, סחוט
גבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעםגבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעם
ציפוי סוכריות לבן, אופציונליציפוי סוכריות לבן, אופציונלי
לשימור,לשימור,
כוסות חמאת בוטנים, קצוצות גסכוסות חמאת בוטנים, קצוצות גס
צ'יפס קינמון וייטנאמיצ'יפס קינמון וייטנאמי
סטיביהסטיביה
חמאה, חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ', צוננתחמאה, חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ', צוננת
שמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוקשמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוק
כוסות בגודל חטיף אפרסקיםכוסות בגודל חטיף אפרסקים
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפיית זכוכיתתבנית אפיית זכוכית
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק
3
אופים במשך 45 דקות או עד חום זהוב.
ציוד שתשתמש בו
לחמניות Hoagie רכות, חתוכות לקוביות בגודל 1/2 אינץ'לחמניות Hoagie רכות, חתוכות לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
4
הסר מהתנור, ולתת לו להתקרר במשך 5 דקות לפני ההגשה.למעלה עם כף גלידה טעימה ללא חלב, אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
ציוד שתשתמש בו
לחמניות Hoagie רכות, חתוכות לקוביות בגודל 1/2 אינץ'לחמניות Hoagie רכות, חתוכות לקוביות בגודל 1/2 אינץ'

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאז טעים ® חלב שקדים חינם שקדים בתוספת משקה חלב שקדים (ללא אגוז לנסות כל כך טעים® חלב חלב חלב משקה קוקוס חינם ולראות את הפוסט הזה אם מודאג אלרגיות קוקוס ואגוזים)אז טעים ® חלב שקדים חינם שקדים בתוספת משקה חלב שקדים (ללא אגוז לנסות כל כך טעים® חלב חלב חלב משקה קוקוס חינם ולראות את הפוסט הזה אם מודאג אלרגיות קוקוס ואגוזים)2בצל צהוב בינוני, קצוץקלופים, cored ותפוחים קצוציםקלופים, cored ותפוחים קצוצים1(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חמוציות טריותחמוציות טריות2(חוֹרֶף)מרגרינה ללא חלבמרגרינה ללא חלב2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכל כך טעים® חלב חלב קוקוס חינם גלידה, לציפויכל כך טעים® חלב חלב קוקוס חינם גלידה, לציפוי4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרה ללא גלוטןקמח לכל מטרה ללא גלוטן1(יכול להיות או להרחיק)allspice הקרקעallspice הקרקע1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קינמון טחוןקינמון טחון1(יכול להיות או להרחיק)אגוז מוסקט טחוןאגוז מוסקט טחון796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסירופ מייפל טהורסירופ מייפל טהור4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשיבולת שועל נטולת גלוטןשיבולת שועל נטולת גלוטן0(יכול להיות או להרחיק)גבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעםגבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעם1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתערובת סטיביה אפייה (או סוכר, אם תרצה)תערובת סטיביה אפייה (או סוכר, אם תרצה)2(יכול להיות או להרחיק)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם בחירה מצוינת עבור הדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. Forge Cellars מסווג ריזלינג עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 21 דולר לבקבוק.
Forge Cellars Classque Riesling
Forge Cellars Classque Riesling
# 31 Wine Spectator Top 100 of 2017 forge Cellars' most important wine שואפת לחשוף את הטבע האמיתי של הבציר ולחקור את הטרואר של מזרח SenecaLake. תסיסה מתרחשת עם שמרים ילידים barriques צרפתי ניטראלי (65%) ואת הנותרים נירוסטה. עם רמה זו של בשלות, התסיסה המשיכה עד סוף האביב כדי לסיים יבש העצם.חבושים, לימון, שומר ו slatemingle עם מרציפן ושוקולד לבן, נתמך על ידי חומציות מדויקת.