קושימומחה
מוכן ב1 ש
מנות36
ציון בריאות6
מגזין

מאפינס דלעת ממכר

מאפינס דלעת ממכר
מאפינס דלעת ממכר יכול להיות מתכון טוב להרחיב את קופסת מתכון ארוחת הבוקר שלך. מנה אחת מכילה 207 קלוריות, 4 גרם של חלבון ו3 גרם של שומן. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 36 מנות. 1561 אדם ניסו ואהבו את המתכון הזה. . מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 1 שעה. אם יש לך סוכר, אבקת אפייה, מלח, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב מוצרי חלב חינם וצמחוני דיאט. נסו מאפינס בריא ממכר, מאפינס דלעת ללא ביצים, איך להכין מאפינס דלעת, ו מאפינס דלעת שוקולד עם זיגוג דלעת מתובל (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות F (175 C). גריז שלוש 12 מחבתות מאפין כוס, או קו עם מצעים מאפין נייר. להשרות צימוקים במים חמים במשך עשר דקות כדי להשמין, ואז לנקז.
מרכיבים שתצטרך
צימוקיםצימוקים
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
ספינות מאפינסספינות מאפינס
תנורתנור
2
בקערה גדולה, לשלב את הקמח, סוכר, אבקת אפייה, סודה לשתיה, מלח, אגוז מוסקט, קינמון, וציפורן הקרקע. בקערה נפרדת, לערבב את הביצים, דלעת, רסק תפוחים, עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
ציפורן קרקעציפורן קרקע
רסק תפוחיםרסק תפוחים
קינמוןקינמון
דלעתדלעת
מוסקטמוסקט
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
ביצהביצה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מוסיפים את התערובת למרכיבים היבשים ומערבבים היטב כדי להפוך את הבלילה חלקה. מערבבים את הצימוקים והאגוזים לתוך הבלילה. הבלילה כפית לתוך כוסות מאפין מוכן.
מרכיבים שתצטרך
צימוקיםצימוקים
אגוזי מלךאגוזי מלך
ציוד שתשתמש בו
ספינות מאפינסספינות מאפינס
4
אופים במשך 30 עד 35 דקות בתנור שחומם מראש, או עד שקיסם מוכנס למרכז יוצא נקי.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
תנורתנור