קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות12
ציון בריאות1
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

מאפינס מעורבב

מאפינס מעורבב
תמיד כיף שיש עוד מתכון של ארוחת בוקר, אז תנו הזדמנות ל מאפינס לערבב. והוא יספק כ 12 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? למתכון צמחוני זה יש 190 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 12 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו קרם, סודה לשתיה, ביצה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 30 דקות. נסו תערובת עוגה לבנה תוצרת בית, מערבבים ומתאימים טורטיות צמחוניות, ו תערובת רוטב ראנץ תוצרת בית (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 400 מעלות F וקו 12 (1/3 כוס) כוסות מאפין עם מצעים נייר.
ציוד שתשתמש בו
ספינות מאפינסספינות מאפינס
תנורתנור
2
לתוך קערה, לנפות יחד קמח, סוכר, אבקת אפייה, סודה לשתיה, ומלח. ממיסים חמאה ובקערה קטנה מקציפים יחד עם שמנת חמוצה, ביצה ווניל. מערבבים תערובת חמאה (ומרכיבים נוספים; * ראה הערה, להלן) לתוך תערובת קמח עד רק בשילוב. מחלקים את הבלילה בין כוסות מאפין (הבלילה הזו עבה ולא תרוץ בקלות כמו מחבטי מאפינס אחרים) ואופים באמצע התנור עד הזהב ובוחן יוצא נקי, על 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
ונילוניל
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
מלחמלח
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
ספינות מאפינסספינות מאפינס
תנורתנור
מקציףמקציף
קערהקערה
3
להיות אדון מאפינס זה קל. * טעם הבלילה הבסיסית מאפין להלן על ידי הוספת, למשל: 1 בננה קצוצה ו 3/4 כוס שבבי שוקולד למחצה; או 1 כוס שקדים קלויים, 3/4 כוס חמוציות מיובשות, ו 1/4 כפית תמצית שקדים; או 1 כוס קצוץ אננס משומר 1 כוס קוקוס מתוק; או 1 כף קצוצה מיובשים ו 1 זרעי פרג.
מרכיבים שתצטרך
שבבי שוקולד חצי מתוקיםשבבי שוקולד חצי מתוקים
פתיתי קוקוס ממותקיםפתיתי קוקוס ממותקים
חמוציות מיובשותחמוציות מיובשות
שימורי אננסשימורי אננס
תמצית שקדיםתמצית שקדים
משמשים מיובשיםמשמשים מיובשים
פרג זרעיםפרג זרעים
שקדיםשקדים
בננהבננה