קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות12
ציון בריאות1
מגזין

מאפינס עוגת גזר

מאפינס עוגת גזר
מאפינס עוגת גזר הוא ללא חלב ולקטו אובו צמחוני ארוחת בוקר. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 12. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 3 גרם חלבון, 5 גרם שומן, ובסך הכל 122 קלוריות. אם יש לך אגוזי מלך, ביצים, קמח ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותו. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. זה מושלם עבור חג הפסחא. בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא כל כך עצום מרהיב ציון של 20%. מתכונים דומים: מאפינס גזר רסק תפוחים בריאים {ע. ק. מאפינס עוגת גזר}, מאפינס גזר רסק תפוחים בריאים {ע. ק. מאפינס עוגת גזר}, ו מאפינס גזר רסק תפוחים בריאים {ע. ק. מאפינס עוגת גזר}.

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי הם בחירה מצוינת למאפין עוגת גזר. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. אתה יכול לנסות את נ. ב. סולרה קרם שרי. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-17 דולר לבקבוק.
נ. ב. סולרה קרם שרי
נ. ב. סולרה קרם שרי
לשרי קרם סולרה גוון ענבר מבריק ונחושת עמוקה. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע ומלא גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.