קושימומחה
מוכן ב27 דק.
מנות180
ציון בריאות0
מגזין

מאפינס פאי פקאן

מאפינס פאי פקאן
מאפינס פאי פקאן יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את אוסף ארוחת הבוקר שלך. מתכון זה מספק 180 מנות. עם 17 קלוריות, 0 גר' של חלבון, ו 1g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %0 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. רק מעטים מאוד אהבו את המנה הדרומית הזו. אם יש לכם אגוזי פקאן, פקאן, חמאה, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותם. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. זה יהיה להיט בחג החג ההודיה שלך. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 27 דקות. - שזה לא ניתן לאילתור. מתכונים דומים: עוגת גבינה עם שוקולד פקאן, מאפינס פאי דלעת, ו מאפינס פקאן פאי.

הוראות

1
מחממים תנור ל 42
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
שלב הראשון 5 מרכיבים בקערה גדולה; לעשות גם במרכז התערובת. מערבבים יחד חמאה והבא 2 מרכיבים; מוסיפים לתערובת סוכר חום, ומערבבים רק עד לחלח. מעיל 2 (12 כוס) מחבתות מאפין מיניאטורי היטב עם ספריי בישול.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
סוכר חוםסוכר חום
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מקום 1 כפית. פקאנים קצוצים דק בכל כוס מאפין; הבלילה כפית מעל פקאן, מילוי כמעט עד למעלה.
מרכיבים שתצטרך
פקאניםפקאנים
4
מניחים מחבתות מאפין על מחבת מרופדת בריפוד אלומיניום.
מרכיבים שתצטרך
ג'ליג'לי
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
מחבתמחבת
5
אופים ב 425 במשך 10 עד 12 דקות או עד מפרט עץ מוכנס במרכז יוצא נקי. מגניב על מתלה תיל 2 דקות. הפעל סכין סביב קצה של כל כוס כדי לשחרר מאפינס, ולהסיר מחבתות.
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור
סכיןסכין

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם בחירה מצוינת עבור הדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. אתה יכול לנסות Selbach אוסטר מוזל ריזלינג Kabinett. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 15 דולר לבקבוק.
Selbach Oster Mosel Riesling Kabinett
Selbach Oster Mosel Riesling Kabinett
Kabinett crackly, מעומלן וללא דופי; מאוד אנגלי-צמחים; במיוחד appley ו minerally; גימור מנתה שטרן. הולך עם כל דבר שאתה רוצה במטבח עוף, רכיכה ופירות ים, במיוחד אם מלווה רטבים מבוססי שמנת או חמאה. נהדר עם סלטים בקיץ ועם מטבח פסיפיק רים.