קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות12
ציון בריאות2
סוגי מאכליםלחם
מגזין

מאפינס תירס לימוני

מאפינס תירס לימוני
אם אתה רוצה להוסיף עוד דרום מתכונים לתיבת המתכונים שלך, מאפינס תירס לימוני עשויים להיות מתכון שכדאי לנסות. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 6 גרם חלבון, 9 גרם שומן, ובסך הכל 211 קלוריות. מתכון זה משמש 12. המתכון הזה מכסה 7% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה מן הטעם של הבית יש 1 אוהדים. לא הרבה אנשים באמת אהבו את הלחם הזה. אם יש לכם שקדים, אבקת אפייה, סוכר וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 35 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון ספוני גרוע למדי של 25%. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם הם סלט תירס ופירות לימוני, מאפינס אוכמניות בהירות ולימוניות, ו מאפינס פרג לימוני.

הוראות

1
בקערה גדולה, לשלב את תשעת המרכיבים הראשונים. בקערה אחרת מקציפים ביצה, תירס ושמן; מערבבים לחומרים יבשים רק עד לקבלת תערובת אחידה. ממלאים כוסות מאפינס משומנות בשני שליש מלאות.
מרכיבים שתצטרך
תירסתירס
ביצהביצה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
ספינות מאפינסספינות מאפינס
קערהקערה
2
אופים בחום של 375 ניתנים להזזה למשך 25-30 דקות או עד להזהבה. מצננים 10 דקות לפני שמוציאים מהתבנית לרשת.
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור
מחבתמחבת

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ניתן לשלב מאפינס תירס עם ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, בעוד שזינפנדל נהדר עם אוכל על האש. ל ' ריזלינג עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 11 דולר לבקבוק.
לשחרר את ד ר ל ריזלינג
לשחרר את ד ר ל ריזלינג
"...ערך מורכב להפליא ויוצא דופן בריזלינג כמעט יבש... לימון, תפוח ירוק, אבן רטובה וניחוחות פרחוניים קלים ואחריהם חיך פריך ורווי צפחה וגימור של הדרים ותפוחים עסיסיים, שמני אגוזים, מלחים מינרליים ואבן רטובה..."- עו "ד יין" יין זה צריך להיות אחת העסקאות הטובות ביותר במוזל ריזלינג. ריזלינג 'המבוא' של ארנסט שחרר מסומן בטעמים של אפרסק טרי ומשמש, המאוזן בכמות לא מבוטלת של חומציות מרעננת. אפריטיף נהדר."- מגזין אוכל ויין