קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות18
ציון בריאות1
מגזין

מאפינס תירס מתוק

מאפינס תירס מתוק
מאפינס תירס מתוק יכול להיות רק הלחם שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה כ 3 גר' של חלבון, 7 גרם של שומן, וסך הכל 173 קלוריות. והוא יספק כ 18 מנות. 3 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. אם יש לכם אבקת אפייה, חלב, ביצים וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. . זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא ציון spoonacular גדול כל כך של 17%. נסו מאפינס תירס מתוק, מאפינס תירס מתוק & מלוח, ו מאפינס תירס וכרוב מתוקים (מתכונים דומים).

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

הדרום יכול להיות לזווג עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. הכוכב הסגול אגמים עתיקים ריזלינג עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
כוכב סגול אגמים עתיקים ריזלינג
כוכב סגול אגמים עתיקים ריזלינג
ניחוחות של משמשים ואפרסקים לבנים נושאים דרך החיך האמצעי המתוק עם טעמים של משמש מיובש, פירות אבן ודבש. מאוזן על הגימור עם חומציות טבעית.