קושיקל
מוכן ב16 דק.
מנות1
ציון בריאות86
מגזין

מהי-מהי עם כוסברה ולימון

מהי-מהי עם כוסברה ולימון
מאי מאי מאי עם כוסברה וליים עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה זו מכילה סביב 171 גר' של חלבון, 63 גרם של שומן, וסך הכל 1373 קלוריות. המתכון הזה מכסה %53 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 1 מנות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. אם יש לכם פילה מהי מהי, מלח, פלפל טחון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 16 דקות. מתכונים דומים: צ'יפוטלה מאהי בוריטו קערות עם אורז קוקוס כוסברה ליים + רוטב תות חריף-מנגו סלסה, מהי-מהי עם כוסברה ולימון, ו ארוחת ערב: מהי מאי עם כוסברה פסטו.

הוראות

1
מערבבים שאלוט, כוסברה, מיץ ליים, שמן זית, מלח ופלפל בקערה בינונית.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
1 תות, קלוף1 תות, קלוף
2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
שאלוט, מגורר או טחוןשאלוט, מגורר או טחון
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
יוצקים מעל מאי מהי.גריל, מכוסה במכסה גריל, על מתלה גריל מצופה ספריי בישול nonstick מעל חום בינוני גבוה 6 עד 8 דקות או עד פתיתי דגים עם מזלג.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
מאהי מאימאהי מאי
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
3
מקשטים בכוסברה טרייה אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך
כוסברה טרייהכוסברה טרייה

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם בחירות נהדרות לדגים. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. Santi Sortesele פינו Grigio עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
Santi Sortesele Pinot Grigio
Santi Sortesele Pinot Grigio
גוון צהוב קש, מלווה באף ממוקד של אגס, משמש ופרחים לבנים. החיך הפירותי, עם התווים העליונים של פירות אבן, מראה בשלות ועגלגלות הנתמכים היטב על ידי חומציות אלגנטית ומתיקות, הבטחת גימור ארוך ומתמשך.