קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות7
ציון בריאות91
מגזין

מהיר וקל: סלמון שומשום רזה עם זנגביל-ירקות שום פטריות שיטאקה

מהיר וקל: סלמון שומשום רזה עם זנגביל-ירקות שום פטריות שיטאקה
מהיר וקל: סלמון שומשום רזה עם זנגביל-ירקות שום פטריות שיטאקה עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתאים ל-7 מנות. מנה אחת מכילה 1024 קלוריות, 72 גרם חלבון ו 38 גרם שומן. אם יש לך זיתים, מלאי, מלפפון, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש עד צבע מזון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,כתום חלום מלאך מזון עוגה כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכונים דומים: ג'ינג'ר שום סלמון גזר & קערת אטריות קישואים עם פטריות שיטאקה & Oyster, סלמון שומשום עם פטריות שיטאקי וירי אפונה, ו Sauté של ירקות חורף פטריות Shiitake.

הוראות

1
כדי לסיים, לרסס מחבת מקל לא עם sprayI בישול להשתמש באותה מחבת Ive מבושל הירוקים במקום מעל חום גבוה בינוני. לאחר חם, להוסיף סלמון ולהפחית את החום בינוני. מבשלים עד הצד התחתון הוא זהב, על 4 דקות, להעיף ולבשל עוד 3 או 4 דקות. (הזמן הכולל ישתנה על פי עובי פילה וכמה טוב עשה לך כמו הסלמון שלך.) לסחוט קצת לימון על דגים ומגישים עם ירקות זנגביל-שום פטריות שיטאקה.ירקות ג ' ינג ' ר שום ו MUSHROOMSThis Shiitake הוא עושה חלק גדול של ירקות ופטריות וכנראה יכול לשרת שני אבל, אם להיות כנה, כאשר אני באמת רעב, אני יכול לטרוף את כל הצלחת בעצמי!1 ירקות חבורה, שטוף, עלים מופשטים מגבעולים קשים וקרועים לתוך פטריות שיטאקה pieces5-6 עוז, פרוס או whole1 ל 2 עוטף t טחון garlic1 ל 2 עוטף t טחון ginger2 t מתובל מרק עוף 1 t קלוי שומשום oilsalt ופלפל
מרכיבים שתצטרך
פטריות שיטאקהפטריות שיטאקה
פטריותפטריות
עוף שלםעוף שלם
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
ירוקירוק
פלפלפלפל
סלמוןסלמון
זרעי שומשוםזרעי שומשום
לימוןלימון
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מיץ לימון טרי, חומץ יין אורז, פתיתי צ ' ילי אדומים ו/או רוטב סויה, אופציונלי.לרסס מחבת גדולה ללא מקל עם ספריי בישול, להוסיף פטריות, העונה עם מלח ופלפל, ומערבבים ומטגנים על אש בינונית גבוהה במשך כ 4 דקות. להפחית את החום בינוני, להוסיף שום וג ' ינג ' ר ומבשלים 2 דקות יותר. (Youre הוספת שום האחרון 2 דקות של טיגון מערבבים אז זה רגיל להפוך חום ומריר.)
מרכיבים שתצטרך
חומץ אורזחומץ אורז
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
מלח ופלפלמלח ופלפל
תרסיס בישולתרסיס בישול
מיץ לימוןמיץ לימון
פטריותפטריות
רוטב סויהרוטב סויה
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
להוסיף 2 מרק עוף T וירקות ולזרוק עם מלקחיים (גומי היטה אם באמצעות מחבת לא מקל! עד שהירוקים מתחילים לנבול.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוףמרק עוף
ירוקירוק
ציוד שתשתמש בו
מלקחייםמלקחיים
מחבתמחבת
4
להוסיף קצת יותר מרק אם בישול ירקות קשים יותר כמו כרוב.
מרכיבים שתצטרך
ירוקירוק
מרקמרק
כרובכרוב
5
מפזרים מלח ופלפל ושמן שומשום, לזרוק שוב וטעם תבלינים. (שים לב שאתה מוסיף שמן אחרון, לא מבשל עם זה..מה שמוריד את הקלוריות של המנה ושומר על הטעם של שמן שומשום שאחרת היה מצטמצם על ידי החום.)
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
תיבולתיבול
שמן שומשוםשמן שומשום
משמרמשמר
שמן בישולשמן בישול
6
מוסיפים מיץ לימון טרי, חומץ יין אורז, פתיתי צ ' ילי אדומים או רוטב סויה קטן כדי לשפר את הטעמים כמו שאתה אוהב. למעלה עם סלמון שומשום ומגישים.לשחק עם האוכל שלךלהשתמש בכל סוג של ירקות טריים בעונה שבה אתה גר. אם אתה אוהב ירוק רך ומתון, להשתמש תרד או chard; אם אתה אוהב דברים מתובלים, לנסות חרדל או לפת ירוק. עבור ירוק משמעותי יותר, לנסות קצוץ בוק צ ' וי או כרוב. (שוב, אם משתמשים בירוק חזק יותר, ייתכן שיהיה עליך להוסיף קצת יותר מרק עוף לטחון בריא כפי שהם לוקחים יותר זמן לבשל.)אם אתה אוהב יותר צבע קראנץ, לזרוק רסיסים של פלפל אדום כמו שאתה מוסיף את הירוקים. אם youre השתוקקות יותר חלבון, להוסיף 1/4 כוס קפוא, פגז edamame.אתה יכול גם להתנסות עם התבלינים: הוספת שום יותר או יותר זנגביל או באמצעות קצת יין אורז יפני מתוק מירינה במקום, או מעורבב עם, מרק; או אפילו יכול לצחצח קצת רוטב הויסין או רוטב צ ' ילי מתוק תאילנדי על הדגים ברגע האחרון של בישול.לשחק מסביב, ליהנות ולמצוא את השילוב של טעמים שאתה הכי אוהב!שימוש חוזר, RE-PURPOSE, RE-CYCLEIf youve באמת הקדיש תשומת לב להגשת הסלמון שלך ושמר אותו עד 4 אונקיות, אתה כנראה לא תצטרך כל שמאל (ולפחות אני אף פעם לא צריך..!)אבל ייתכן שיש לך ירקות נוספים ופטריות והם זהובים עבור המלאי שלך.
מרכיבים שתצטרך
חומץ אורזחומץ אורז
רוטב צ ' ילי מתוקרוטב צ ' ילי מתוק
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
פלפל אדוםפלפל אדום
Shelled EdamameShelled Edamame
מרקמרק
ירוק לפתירוק לפת
רוטב הויסיןרוטב הויסין
מיץ לימוןמיץ לימון
תיבולתיבול
פטריותפטריות
יין אורזיין אורז
רוטב סויהרוטב סויה
בוק צ ' וי.בוק צ ' וי.
חרדלחרדל
תרדתרד
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
ירוקירוק
סלמוןסלמון
זרעי שומשוםזרעי שומשום
Chard שוויצריChard שוויצרי
דגיםדגים
כרובכרוב
7
הוסף אותם לחביתה צמחית רזה, או לזרוק אותם עם קצת מרק, רוטב סויה, שקית של 20 קלוריות אטריות סויה כוס, ו 3 או 4 שרימפס קפוא למרק מהיר.סופר רזה, סופר מהיר וטעים!
מרכיבים שתצטרך
רוטב סויהרוטב סויה
פסטהפסטה
שרימפסשרימפס
מרקמרק
מרקמרק

מרכיבים

7ריבס, קצוץ טרי או קפוא1/3 כוס בוטנים קלויים יבשים קצוצים1/3 כוס בוטנים קלויים יבשים קצוצים7ריבס, קצוץ טרי או קפואblack-eyed peasblack-eyed peas7ריבס, קצוץ טרי או קפואחבילה אחת (8 אונקיות) גבינת שמנת, חתוכה לקוביות בגודל 1 אינץ'חבילה אחת (8 אונקיות) גבינת שמנת, חתוכה לקוביות בגודל 1 אינץ'7ריבס, קצוץ טרי או קפוא6 כפות קצפת, או לפי הטעם (לא חובה)6 כפות קצפת, או לפי הטעם (לא חובה)7ריבס, קצוץ טרי או קפואקרקרים מחיטה מלאהקרקרים מחיטה מלאה7ריבס, קצוץ טרי או קפואאפונת שלג, מופשרתאפונת שלג, מופשרת7ריבס, קצוץ טרי או קפואקרוסטיני רזהקרוסטיני רזה7ריבס, קצוץ טרי או קפוא1-1/2 אונקיות. ג'ין1-1/2 אונקיות. ג'ין7ריבס, קצוץ טרי או קפואקאריקארי7ריבס, קצוץ טרי או קפוא1 שקית תרד טרי1 שקית תרד טרי7ריבס, קצוץ טרי או קפואחדשות מזוןחדשות מזון7ריבס, קצוץ טרי או קפואאוכל מסיבותאוכל מסיבות7ריבס, קצוץ טרי או קפואחומוס רזהחומוס רזה7ריבס, קצוץ טרי או קפואכשר לפסחכשר לפסח7ריבס, קצוץ טרי או קפואדל קלוריותדל קלוריות7ריבס, קצוץ טרי או קפוא1 אננס לבן גדול או אננס רגיל1 אננס לבן גדול או אננס רגיל7ריבס, קצוץ טרי או קפואבשר נמוך-mainsבשר נמוך-mains7ריבס, קצוץ טרי או קפואבשר נמוךבשר נמוך7ריבס, קצוץ טרי או קפואמקסיקנימקסיקני7ריבס, קצוץ טרי או קפואפטריות קסםפטריות קסם7ריבס, קצוץ טרי או קפואטבעות פלפל אדום מתוק מתוקטבעות פלפל אדום מתוק מתוק7ריבס, קצוץ טרי או קפואיכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוקיכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוק7ריבס, קצוץ טרי או קפואאורז קסוםאורז קסום7ריבס, קצוץ טרי או קפוא1/2 כוס מיץ אננס, לא ממותק1/2 כוס מיץ אננס, לא ממותק7ריבס, קצוץ טרי או קפואסלמון בגרילסלמון בגריל7ריבס, קצוץ טרי או קפוא1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)7ריבס, קצוץ טרי או קפואמתוק ומתובלמתוק ומתובל7ריבס, קצוץ טרי או קפואעגבניותעגבניות7ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח/פלפל לפי הטעםמלח/פלפל לפי הטעם7ריבס, קצוץ טרי או קפואצמחוניצמחוני7ריבס, קצוץ טרי או קפואקפונטהקפונטה7ריבס, קצוץ טרי או קפואקלקל7ריבס, קצוץ טרי או קפואמהיר וקלמהיר וקל7ריבס, קצוץ טרי או קפואמבדרמבדר7ריבס, קצוץ טרי או קפואירקות בגרילירקות בגריל7ריבס, קצוץ טרי או קפואמלאימלאי1תנור/פעם אחתתנור/פעם אחת7ריבס, קצוץ טרי או קפואquickiesquickies7ריבס, קצוץ טרי או קפואמתכונים למסעדהמתכונים למסעדה7ריבס, קצוץ טרי או קפואסינית רזהסינית רזה7ריבס, קצוץ טרי או קפואצדדים רזיםצדדים רזים7ריבס, קצוץ טרי או קפואירידה במשקלירידה במשקל7ריבס, קצוץ טרי או קפואשומרי משקלשומרי משקל