קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות1
ציון בריאות76
מגזין

מולים Provencale עם עגבניות, שום, צלפים, בזיליקום

מולים Provencale עם עגבניות, שום, צלפים, בזיליקום
תמיד כיף שיש עוד מתכון של hor d ' oeuvre, אז תנו הזדמנות ל מולים Provencale עם עגבניות, שום, צלפים, בזיליקום. מתכון זה מספק 1 מנות. עם 852 קלוריות, 43 גרם חלבון ו 24 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %48 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 24 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. אם יש לכם בגט, נורה שום, פלפל espellete, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. מתכונים דומים: מולים עם צ'ילי, שום ובזיליקום, סטייק טונה עם שום, עגבניות, צלפים ובזיליקום, ו סלט עגבניות פרוס עם צלפים ובזיליקום.

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג הם הבחירה העליונה שלי לרכיכות. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. אתה יכול לנסות יין בדיעבד שרדונה. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.7 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 26 דולר לבקבוק.
יינות בדיעבד שרדונה
יינות בדיעבד שרדונה
השרדונה שלנו מ-2018 מקורו בכרמים בקרנרוס ובאוק נול. מותסס נירוסטה, ולאחר מכן בגיל שלושה חודשים על lees אלון צרפתי ניטראלי, היין מראה חומציות רבה, משקל ותחושה הפה. זה 100% שרדונה מראה חומציות שמורות בדרך כלל עבור יינות אל חלד בלבד. זה שרדונה מאוזן להפליא.