קושיקל
מוכן ב30 דק.
מנות2
ציון בריאות60
מגזין

מולים על הברביקיו

מולים על הברביקיו
המתכון מולים על ברביקיו מוכן תוך כ 30 דקות, והוא בהחלט גדול ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני ומתאים לאוהבי מזון אמריקאי. אתה מקבל מתאבן שמגיש 2. מנה אחת מכילה עד 15 גרם חלבון 17 גרם של שומן, וסך הכל 370 קלוריות. זה יהיה להיט בחג היום האב שלך. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, ו-2 היו אומרים שזה פגע במקום. גשו לסופר וקנו בצל, יין, פטרוזיליה ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש ב היין הלבן היבש אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,יוגורט קפוא יין לבן כקינוח. נסו ברביקיו " מולים, מולים A La Mariniere (מולים מאודים), ו צלעות חזיר ברביקיו קלאסיות עם רוטב ברביקיו בייקון מעושן (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג הם הבחירה העליונה שלי לרכיכות. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. שרדונה Antica (Mountain Select) עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 29 דולר לבקבוק.
שרדונה Antica (Mountain Select)
שרדונה Antica (Mountain Select)
שרדונה 2017 תוססת ועשירה בניחוחות מפתים שמובילים לליבה מוצקה של טעמי אגס, תפוח ומשמש המוצלים על ידי אלון מתובל קלות. על החיך, היין מציע שכבה על גבי שכבה של טעמים מתמשכים. היין מדגיש טוהר זני עם אלגנטיות ורעננות על החיך.השרדונה נבחר ממנות בנות 4 עד 31 ממנות נבחרות של תשעה בלוקים של כרם, אשר מוצמדים בגובה של 1,413-1,494 רגל. מבחר השנה מורכב מ-10 שיבוטים של שרדונה - תשעה שיבוטים בורגונדיים ובחירת ויימר המורשת המהוללת—שיחד יוצרים את המורכבות בארומטיקה ופלבורים שאנו מחפשים לשרדונה המובחר בהרים שלנו.