קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות18
מגזין

מוקפצים שרימפס וירקות פרפרים

מוקפצים שרימפס וירקות פרפרים
שרימפס Butterflied ומטגנים ירקות עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. המתכון הזה מכסה %20 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 344 קלוריות, 24 גרם חלבון ו 9 גר' של שומן. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. גשו לסופר וקנו בצל ירוק, שיני שום, אטריות אודון ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב קורנפלור אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג קורנפלור שוקולד כקינוח. נסו שרימפס תאילנדי מערבבים ומטגנים עם קישואים, שרימפס מערבבים פריזר חבילה, ו מהיר 10 דקות שרימפס טריאקי מוקפץ (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב את המרק, 1 1/2 כפות קורנפלור, 2 כפות רוטב סויה, 2 כפות סאקה, 2 כפיות דבש, להדביק צ ' ילה, ושמן שומשום, ערבוב עם להקציף; להפריש.
מרכיבים שתצטרך
2
מקלפים שרימפס, משאירים את הזנבות ללא פגע. החל בקצה הזנב, פרפר כל שרימפס, חיתוך, אבל לא דרך, מתחת לשרימפס; להסיר ולהשליך וריד.
מרכיבים שתצטרך
3
שלב 1 1/2 כפיות קורנפלור, 1 כף רוטב סויה, 1 כף סאקה, ו 2 כפיות דבש בקערה גדולה, ערבוב עם מקציף.
מרכיבים שתצטרך
4
הוסף שרימפס; לזרוק בעדינות מעיל.
מרכיבים שתצטרך
5
חום 1 1/2 כפות שמן בוטנים במחבת nonstick גדולה או ווק מעל חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
6
להוסיף תערובת שרימפס; לטגן 4 דקות או עד שרימפס נעשים.
מרכיבים שתצטרך
7
הסר שרימפס מהמחבת. נגב את המחבת עם מגבות נייר.
מרכיבים שתצטרך
8
הוסף 1 כף שמן בוטנים למחבת. מערבבים בצל, ג ' ינג ' ר, ושום, וחתוך 30 שניות.
מרכיבים שתצטרך
9
להוסיף פלפל וגזר; לטגן 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
10
להוסיף אפונה שלג; לטגן 1 דקה. מערבבים בתערובת שרימפס ומרק. מביאים לרתיחה; לבשל תערובת 1 דקה או עד עבה מעט, ערבוב כל הזמן.
מרכיבים שתצטרך
11
מוסיפים אטריות ומבשלים 1 דקה או עד מחומם היטב.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם בחירות נהדרות לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. אתה יכול לנסות Chehalem 3 יין פינו גרי. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 26 דולר לבקבוק.
Chehalem 3 כרם פינו גרי
Chehalem 3 כרם פינו גרי
תערובת של שלושה כרמים גדולים, זה ענבים חי מלאכת יין ידידותי למזון, בהיר וטהור. זה לא אפור, החומצה עם להב סכין, עם אגס, סורבה לימון, תבלין ויסמין גורמים למי הפה ולידיים שלך לרעוד.