קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות5
ציון בריאות6
מגזין

מחבת לזניה VELVEETA

מחבת לזניה VELVEETA
מחבת לזניה VELVEETA עשויה להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מנה זו מכילה כ 27 גרם חלבון 26 גרם של שומן, וסך הכל 543 קלוריות. מתאים ל-5 מנות. המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-50 היו אומרים שזה פגע במקום. זה ... בר השגה מתכון לאוהדים של מזון ים תיכוני. אם יש לך velveeta מחבת גבינה לזניה ערכת ארוחת ערב, בשר טחון, חלק לחות נמוכה-גבינת מוצרלה רזה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. עם כפית ציון של 58% המנה הזאת די טובה. נסו Velveeta עוף ומחבת פסטה, מחבת עוף גבינה VELVEETA, ו מחבת סנטה פה קלה VELVEETAn (מתכונים דומים).

הוראות

1
בשר חום במחבת גדולה; ניקוז.
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
הוסף מים, תיבול
מרכיבים שתצטרך
תיבולתיבול
מיםמים
3
מערבבים ופסטה; מערבבים.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
4
מביאים לרתיחה; לכסות. מבשלים על חום בינוני-נמוך 8 עד 10 דקות. או עד פסטה הוא רך ורוב המים נספגים.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
מיםמים
5
הסר מהחום.
6
מערבבים ברוטב גבינה VELVEETA; העליון עם מוצרלה.
מרכיבים שתצטרך
גבינת Velveetaגבינת Velveeta
מוצרלהמוצרלה
רוטברוטב

ציוד

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם בחירות נהדרות לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Castello di Monsanto Il Poggio Chianti Classico Riserva. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 40 דולר.
Castello di Monsanto Il Poggio Chianti Classico Riserva
Castello di Monsanto Il Poggio Chianti Classico Riserva
נולד בכרם "Il Poggio" (5.5 חה, 310 מטרים a.s.l.) שממנו בשנת 1962, זה לקח את שמו: זהו Cru קלאנטי הראשון Classico. עשוי 90% Sangiovese ו 7% Canaiolo ו 3% Colorino, זה הגילאים 20 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי. היום הוא מייצג את המוצר היוקרתי ביותר של החברה, מוערך בכל רחבי העולם. הוא מיוצר רק בצירים הטובים ביותר. החברה בחרה לשמור כמות ניכרת של בקבוקי יין זה במרתף להיות הארכיון הקבוע, מסוגל לספר את ההיסטוריה של Castello di Monsanto