קושיקל
מוכן ב25 דק.
מנות5
ציון בריאות6
מגזין

מחבת עוף אלפרדו גבינה

מחבת עוף אלפרדו גבינה
גשו לסופר וקנו את הבייקון של אוסקר מאייר, מחבת גבינה עם גבינה, ערכת עוף אלפרדו, חזה עוף ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש ב הבייקון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אבזם אוכמניות כקינוח. כמה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ו דיאט. נסו מטבל אלפרדו עוף גבינה, אלפרדו עוף ומחבת ברוקולי פסטה, ו אחד פשוט-מחבת עוף אלפרדו פסטה (מתכונים דומים).

הוראות

1
הכן מחבת גבינה ארוחת ערב עם עוף לפי הוראות על החבילה.
מרכיבים שתצטרך
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
2
למעלה עם בייקון ופרמזן.
מרכיבים שתצטרך
רוטב עגבניות Hunt's®רוטב עגבניות Hunt's®
1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם בחירות נהדרות לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. אתה יכול לנסות Castellani קיאנטי Annata. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 14 דולר לבקבוק.
Castellani Chianti Annata
Castellani Chianti Annata
בצבע אדום אודם בהיר. האף הוא אינטנסיבי ופירותי עם ניחוח סגול רמז קל של דובדבנים דומדמניות אדומות. החיך יבש ומאוזן, טאני קל אשר הופך רכות קטיפתי.זוגות היטב עם פסטות טעימות מנות פסטה מתובל. אידיאלי עם צלי, סטייקים, ועגל בגריל.תערובת: 90% Sangiovese, 10% Ciliegiolo