קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות100
מגזין

מחבת תרד ועוף איטלקי

מחבת תרד ועוף איטלקי
תשכחו לצאת לאכול או להזמין טייק אאוט בכל פעם שאתם חושקים באוכל ים תיכוני. נסו להכין מחבת תרד ועוף איטלקי בבית. מתכון זה מכיל 4 מנות עם 438 קלוריות , 40 גרם חלבון ו -14 גרם שומן כל אחת. , מתכון זה מכסה 41% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. גשו לסופר וקנו גבינת פרמזן, תרד, חזה עוף ועוד מספר מצרכים להכנתם היום. אדם אחד ניסה ואהב את המתכון הזה. זה עובד היטב כמנה עיקרית. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות . הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. עם ציון ספונקולרי של 87% , המנה הזו מרהיבה. מחבת תרד ועוף איטלקי , מחבת תרד ועוף איטלקי , ומחבת תרד ועוף איטלקי דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
מבשלים אטריות לפי הוראות האריזה. בינתיים, במחבת גדולה, מטגנים פטריות בשמן עד לריכוך.
מרכיבים שתצטרך
טבעות פלפל אדום מתוק מתוקטבעות פלפל אדום מתוק מתוק
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
להוסיף שום; לבשל עוד דקה. מערבבים פנימה את העגבניות, המרק, רוטב הספגטי, העוף, התרד, גבינת הפרמזן והתיבול האיטלקי. מבשלים 5-8 דקות או עד שהם מתחממים, תוך ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
1 כפית גבינת רומנו מגוררת1 כפית גבינת רומנו מגוררת
רוטב עגבניות Hunt's®רוטב עגבניות Hunt's®
רוטב פסטהרוטב פסטה
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
אפונת שלג, מופשרתאפונת שלג, מופשרת
קרוטונים סלט בצל ושום, כתושיםקרוטונים סלט בצל ושום, כתושים
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
3
מסננים אטריות; לזרוק עם תערובת עוף.
מרכיבים שתצטרך
אפונת שלג, מופשרתאפונת שלג, מופשרת
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה
4
מפזרים גבינת מוצרלה.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמה נא מגוררתפוח אדמה נא מגורר

מרכיבים

397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אין מלח להוסיף עגבניות חתוכות לקוביות, לא מצוחצחיםאין מלח להוסיף עגבניות חתוכות לקוביות, לא מצוחצחים283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול מופחת שומן מופחת נתרן קרם מרוכז של מרק עוף, לא מחורץיכול מופחת שומן מופחת נתרן קרם מרוכז של מרק עוף, לא מחורץ280אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזה עוף בקוביות מבושלחזה עוף בקוביות מבושל1926 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטריות טריות פרוסותפטריות טריות פרוסות1926 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטריות טריות פרוסותפטריות טריות פרוסות1שן שום, טחוןשן שום, טחון120אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)uncooked yolk-free whole wheat noodlesuncooked yolk-free whole wheat noodles21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.תיבול איטלקיתיבול איטלקי21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות25אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת פרמזן גרוסהגבינת פרמזן גרוסה56אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גרוס חלק-גבינת מוצרלה רזהגרוס חלק-גבינת מוצרלה רזה1846 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב ספגטירוטב ספגטי283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)החבילה תרד קצוץ קפוא, מופשר וסחוט יבשהחבילה תרד קצוץ קפוא, מופשר וסחוט יבש

יין מומלץ: קיאנטיname, ורדיקיו., Trebbiano

איטלקי עובד ממש טוב עם קיאנטי, ורדיצ'יו וטרביאנו. האיטלקים יודעים אוכל והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקיים שמשתלבים היטב עם דגים ובשר לבן, בעוד קיאנטי הוא אדום איטלקי נהדר למנות כבדות ונועזות יותר. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Cecchi Chianti Classico. יש לו 4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-19 דולר.
צ'קי קיאנטי קלאסיקו
צ'קי קיאנטי קלאסיקו
קיאנטי קלאסיקו הוא יין הדגל של משפחת צ'צ'י. היין מאופיין בצבע אדום אודם עז, הנוטה לגרניט עם התיישנות. על החיך, הוא מותאם על ידי טעם יבש ומלא. באף הוא מלא, עשיר וגיני, מאופיין ברמזים של סיגליות.