קושיבינוני
מוכן ב27 דק.
מנות12
ציון בריאות4
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

מחווני עוגת סרטנים עם שמיר קרם

מחווני עוגת סרטנים עם שמיר קרם
אם יש לך קרקרים מלוחים, פלפל, שמיר קרם, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 27 דקות. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, נסו מחווני עוגת סרטנים עם רוטב יוגורט שמיר, קציצות סרטן מרילנד עם רוטב שמיר שמנת, ו שמיר-קרם קפר (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים יחד הראשון 6 מרכיבים. כיסוי וצינה 30 דקות.
2
צורה תערובת סרטן צונן לתוך 12 קציצות (כ 1/3 כוס כל).
מרכיבים שתצטרך
3
מניחים פירורי לחם במנה רדודה; לדלות את שני הצדדים של הקציצות בפירורי לחם. קציצות מטגנים בשמן חם, בקבוצות, במחבת גדולה מעל חום בינוני גבוה 2 דקות בכל צד או עד הזהב.
מרכיבים שתצטרך
4
ניקוז על מגבות נייר.
5
מניחים 1 עוגת סרטנים על החצי התחתון של כל גליל; מעל כל אחד עם ארוגולה מנה של שמיר קרם. מכסים עם חצאים העליון של לחמניות.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

רכיכות עובדות ממש טוב עם שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. יקב טיילר סנטה ברברה שרדונה מחוז עם 4.1 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
יקב טיילר סנטה ברברה קאונטי שרדונה
יקב טיילר סנטה ברברה קאונטי שרדונה
2015 הביא את הבציר המוקדם של העשור עד כה. לאחר הבציר הגדול של 2013 ו-2014 והבצורת המתמשכת, הגפנים יוצרות חלק קטן מהפרי מהשנתיים הקודמות. הם היו למטה כ 30% בסך הכל אבל התוצאה הייתה איכות יוצאת דופן יינות עמוקים, חזקים עם חומציות רבה. פרי הדר, אניס, תמיסת מלח ואנרגטי.