קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות11
ציון בריאות13
מגזין

מטבל ירקות יוגורט

מטבל ירקות יוגורט
אם יש לך בערך 15 דקות לבלות במטבח, מטבל יוגורט וגי עשוי להיות מתכון מרהיב ללא גלוטן ולקטו אובו צמחוני לנסות. למנה זו יש 88 קלוריות , 4 גרם חלבון ו -2 גרם שומן למנה. מתאים ל-11 מנות. תמורת 53 סנט למנה , מתכון זה מכסה 9% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. למתכון הזה מ-Taste of Home יש 1 מעריצים. אם יש לכם רוטב פלפלים, מיונז, צנוניות וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה מושלם עבור הסופרבול . אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 13% , וזה לא כל כך אדיר. מתכונים דומים: צ'יפס ירקות אפוי עם מטבל יוגורט קארי , קבוב צמחוני עם יוגורט ג'ינג'י , וירי ירקות אבוקדו ויוגורט .

הוראות

1
בקערה גדולה מערבבים את חמשת המרכיבים הראשונים. מכסים ומקררים עד להגשה.
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מגישים עם ירקות.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוזה מבעבע הם בחירה מצוינת לטבילה. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. Bollinger Brut Special Cuvee עם דירוג 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 60 דולר לבקבוק.
בולינגר ברוט ספיישל קיווי
בולינגר ברוט ספיישל קיווי
צבע זהוב, ייחודי לזני ענבים שחורים. בועות עדינות מאוד. באף יש לו מורכבות ארומטית יפה, פרי בשל וניחוחות מתובלים, עם רמזים לתפוחים קלויים, לפתן תפוחים ואפרסקים. בחיך, יש שילוב עדין של מבנה, אורך וחיות. הבועות הן כמו קטיפה. טעמים של אגסים, בריוש וניחוחות חריפים, תווים של אגוזי מלך טריים. שילוב עם כל הדגים, במיוחד סושי וסשימי, רכיכות כמו שרימפס, סרטנים, סרטנים ולובסטר בגריל, עופות ובשר לבן, קשיו, פרמזן או פרושוטו.