קושיקשה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות10
ציון בריאות0
מגזין

מטבל ירקות כרישה ובצל

מטבל ירקות כרישה ובצל
מטבל ירקות כרישה ובצל עשוי להיות רק ההור ד ' אובר שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 189 קלוריות, 2 גרם חלבון, ו 17 גרם שומן. מתכון זה משמש 10. המתכון הזה מכסה 3% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה מכלמתכונים דורשים עשב שמיר, תערובת מרק בצל, מיונז ושמנת. זה יהיה להיט שלך הסופרבול אירוע. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 1 שעה ו 10 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון ספוני של 12%, וזה לא כל כך אדיר. מתכונים דומים: מטבל ירקות בצל עירית, פלטת ירקות בגריל עם ריבת עגבניות יין אדום ומטבל חלב חמאה בצל מקורמל, ו מרק בצל כרישה.

הוראות

1
בקערה בינונית מערבבים יחד תערובת מרק בצל יבש, תערובת מרק כרישה יבשה, עשב שמיר מיובש, מיונז ושמנת חמוצה. אפשר לתערובת להתקרר במקרר לפחות 1 שעה לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
תערובת מרק בצל יבשתערובת מרק בצל יבש
שמיר מיובששמיר מיובש
1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק
תערובת מרק אטריותתערובת מרק אטריות
(ומנות בלבד)(ומנות בלבד)
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז נוצץ הם בחירה מצוינת עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול לטעות עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. שמורת פייר פיטרס קובי גרנד קרו עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראית כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 65 דולר לבקבוק.
שמורת פייר פיטרס קובי גרנד קרו
שמורת פייר פיטרס קובי גרנד קרו
היין בהיר או חיוור עם רמזים לירוק האופייני לשרדונה. המוס בסדר וקבוע עם סרט יפה של בועות חזקות. האף הראשון הוא גם פרחוני ופירותי, ואז מגיע הערות של אגוזים טריים ולחם טרי. בסיום יש הדר אשר מביא רושם יפה של חלקות ורעננות. ההתקפה גלויה, קשורה לעדינות ועגלגלות. הרושם הראשון נשלט עם פירות לבנים טריים (לימון ואגס) ועם פרחים (שיטה), ואחריו הערות שמנת. סוף סוף מתמשך על הדרים (אשכוליות מסוכרות, קלמנטינה ולימון) ומינרליות, ומביא רעננות ואלגנטיות ליין.