קושיבינוני
מוכן ב25 דק.
מנות10
ציון בריאות9
מגזין

מטבל מקסיקני חמש שכבות

מטבל מקסיקני חמש שכבות
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מקסיקניים, אז תנו הזדמנות ל חמש שכבות מקסיקניות לטבול. ואינו מכיל גלוטן, ומתכון צמחוני מגיש 10 . מנה אחת מכילה 423 קלוריות, 12 גרם חלבון ו 27 גרם שומן. זה עובד טוב כמו מתאבן במחיר סביר עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. אם יש לך כוסברה, כמון טחון, שעועית, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. נסו טבלת שכבה הודית 7, מטבל מקסיקני 5 שכבות, ו מטבל שכבה 7 מקסיקני (מתכונים דומים).

הוראות

1
במעבד מזון, שעועית מחית, שום, בצל, כוסברה, 2 כפות. מיץ ליים, גרידה, טבסקו, כמון, מלח, פלפל ו-2 כפות. מים חמים עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לייםמיץ ליים
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
רוטב טבסקורוטב טבסקו
שוםשום
פלפלפלפל
שעועיתשעועית
כמוןכמון
בצלבצל
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
2
מערבבים טאקו תיבול לתוך שמנת חמוצה. בקערה גדולה, אבוקדו מחית עד לא נתחים גדולים להישאר. מערבבים בצל אדום, 2 כפות. מיץ ליים, מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
תערובת תיבול טאקותערובת תיבול טאקו
מיץ לייםמיץ ליים
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
בצל אדוםבצל אדום
אבוקדואבוקדו
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
על מגש, שכבת תערובת שעועית, שמנת חמוצה, סלסה ותערובת אבוקדו.
מרכיבים שתצטרך
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
אבוקדואבוקדו
סלסהסלסה
4
מפזרים צ ' דר וזיתים לפזר jalapeos מעל.
מרכיבים שתצטרך
גבינת צ ' דרגבינת צ ' דר
זיתיםזיתים
5
מגישים עם צ ' יפס טורטייה ו crudits.
מרכיבים שתצטרך
צ ' יפס טורטייהצ ' יפס טורטייה

מרכיבים

3אבוקדו, קלופים, מגולפיםאבוקדו, קלופים, מגולפים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקזיתים שחורים פרוסיםזיתים שחורים פרוסים439אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית שחורה, מנוקזת ושטופהשעועית שחורה, מנוקזת ושטופה796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה טרייה קצוצהכוסברה טרייה קצוצה2ציפורןשום, קצוץשום, קצוץ11 קילו קישואים,כמון טחוןכמון טחון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 תות, קלוף1 תות, קלוף11 קילו קישואים,גרידת ליים מגוררתגרידת ליים מגוררת3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת צ'דר דלת שומן גרוסהגבינת צ'דר דלת שומן גרוסה1קטןבצל, קצוץבצל, קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלפיניו כבושים פרוסיםחלפיניו כבושים פרוסים796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל אדום קצוץבצל אדום קצוץ454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)10ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפלמלח ופלפל454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שמנת חמוצה נטולת שומןשמנת חמוצה נטולת שומן1(יכול להיות או להרחיק)רוטב טבסקורוטב טבסקו2(יכול להיות או להרחיק)תיבול טאקותיבול טאקו10ריבס, קצוץ טרי או קפואצ'יפס טורטייה ו crudités, להגשהצ'יפס טורטייה ו crudités, להגשה

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. קונצ ' ה y טורו Marques דה Casa Concha פינו נואר עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 26 דולר לבקבוק.
Concha y Toro Marques de Casa Concha Pinot Noir
Concha y Toro Marques de Casa Concha Pinot Noir
צבע אדום עמוק ועדין. האף מציג ניחוחות מרוכזים של תותים ופטל. החיך מציע מרקם מעודן וטעמים מורכבים של דובדבנים, פטל, שוש עם מבנה בולט. מרגיש כל כך שופע, בסדר ועדין.יין רב-תכליתי זה משתלב היטב עם בשרים לבנים כגון ארנב, חזיר, או שליו, כמו גם עם דגים שומניים וצדפות בהכנות קלות ועדינות. גם פארס טוב עם מנות אסיאתיות כגון מוקפץ וקארי מתון.