קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 5 דק.
מנות8
ציון בריאות4
מגזין

מטבל מקסיקני שמנת

מטבל מקסיקני שמנת
מטבל מקסיקני קרמי דורש כשעתיים ו-5 דקות מתחילתו ועד סופו. מתכון זה מכיל 8 מנות עם 244 קלוריות , 7 גרם חלבון ו -22 גרם שומן כל אחת. תמורת 86 סנט למנה , מתכון זה מכסה 7% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. למתכון הזה של Allrecipes יש 5 מעריצים. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה המקסיקנית הזו. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא גלוטן, צמחונית לקטו אובו ותזונה ראשונית . זה עובד היטב בתור מזנון. ניתן ליהנות ממנו בכל עת, אבל הוא טוב במיוחד עבור הסופרבול . אם יש לכם אבוקדו, סלסה, שמנת ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותם. עם ציון ספונקולרי של 35% , המנה הזו לא כל כך מעולה. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כמו מטבל מקסיקני שמנת , מטבל שמנת בסגנון מקסיקני ומטבל מקסיקני שמנת עם בשר טאקו .

הוראות

1
בקערה בגודל בינוני מערבבים שמנת חמוצה, גבינת צ'דר, סלסה ואבוקדו.
מרכיבים שתצטרך
1 קופסת תירס לבן (מרוקן)1 קופסת תירס לבן (מרוקן)
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
6 בצל ירוק (חלקים לבנים וירוקים) פרוסים דק6 בצל ירוק (חלקים לבנים וירוקים) פרוסים דק
1 עד 2 ג'לפנוס, חתוכים לקוביות דקות1 עד 2 ג'לפנוס, חתוכים לקוביות דקות
ציוד שתשתמש בו
1-1/2 עד 2 כפיות תבלין פאי דלעת1-1/2 עד 2 כפיות תבלין פאי דלעת
2
מערבבים את החומרים עד שהם פשוט מתערבבים. מכסים ומצננים עד שאתה מוכן להגיש.

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

ניתן לשלב אנטיפסטי עם יין מבעבע ורוזה מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. ה- Barefoot Bubbly Extra Dry עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
Bubbly יחף במיוחד יבש
Bubbly יחף במיוחד יבש
שמפניה Bubbly Extra Dry Barefoot מציעה ניחוחות של תפוח בשל בתוספת רמזים של הדרים. טעמים קלויים משלימים את הגימור הקרמי והמתמשך. מומלץ להגיש מצונן (36-40 מעלות צלזיוס), המבעבע הזה מאוזן בצורה מושלמת עם שכבות מרובות של פירות כדי לשמח את החך.