קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות7
ציון בריאות16
מגזין

מטבל צ'ילי-גבינה

מטבל צ'ילי-גבינה
מטבל גבינת צ'ילי עשוי להיות המתאבן שחיפשתם. והוא יספק כ 1 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, ומתכון צמחוני יש 241 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 24 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לך לחנות ותביא צ'יפוטלה ברוטב אדובו, יונאס גבינת שמנת, גבינה ישנה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 24%. נסו 5-מרכיב איטי מבשל צ'ילי גבינה מטבל, מטבל צ'ילי עוף גבינה, ו מטבל גבינה פימנטו (מתכונים דומים).

הוראות

1
במעבד מזון, תערובת 4 עוז. גבינת שמנת, 25-עוז. צנצנות קראפט גבינה אנגלית עתיקה, 1/2 כוס שמנת חמוצה ו 1 עד 2 כפות. טחון, צ 'יפוטלה משומר צ' ילי ברוטב אדובו עד חלקה. מערבבים ב 1/4 כוס כוס כוס כוס כוסברה טרי קצוץ. כיסוי וצינה לפחות 2 שעות לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
צ 'יפוטלה משומר צ' ילהצ 'יפוטלה משומר צ' ילה
גבינה בריטיתגבינה בריטית
כוסברה טרייהכוסברה טרייה
חבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפתחבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפת
טורטיות תירס חמות או אורז לבן, להגשהטורטיות תירס חמות או אורז לבן, להגשה
צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק
ציוד שתשתמש בו
(כגון ביסקוויטים מארי)(כגון ביסקוויטים מארי)
2
מגישים עם מגוון ירקות פרוסים או צ ' יפס טורטייה, אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך
6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)
3
משרת

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

קאווה, גרנאש ושיראז הם הבחירה הכי טובה שלי לצ ' ילי. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Juve Y מחנות Reserva de La Familia 40th Anniversary Cuvee Cava. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 18 דולר.
יובה Y מחנות Reserva de La Familia 40th Anniversary Cuvee Cava
יובה Y מחנות Reserva de La Familia 40th Anniversary Cuvee Cava
זהב חיוור בצבע, זה קאווה יש ניחוחות של אפרסקים לבנים בשלים, בגט קלוי עם רמזים של לימון הדר ומשמשים. החיך עשיר ורחב עם טעמים של תפוח ירוק, תה ירוק יסמין ושקדים קלויים. זה קאווה טבע ברוט הוא מאוד תכליתי כי לא מינון הוסיף, ולכן החומציות והבועות לנקות את החיך לאחר כל ביס. מנות מומלצות: שרימפס שום, בס ים מיסו-במרינדה, טונה מצופה שומשום, עוף טיקה מסאלה וג ' אמון איבריקו.