קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות14
ציון בריאות2
דיאטותללא גלוטן
אירועיםסופרבול
מגזין

מטבל שעועית חם

מטבל שעועית חם
מטבל שעועית חם יכול להיות רק ההר ד ' אובר שאתה מחפש. מתכון ללא גלוטן זה משרת 14 . מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 11 גרם חלבון, 16 גרם שומן, ובסך הכל של 290 קלוריות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. הסופרבול יהיה אפילו יותר מיוחד עם המתכון הזה. אם יש לכם שעועית מטוגנת, גבינת מונטריי ג'ק, בצל וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה הוא הביא לך על ידי טעם של בית. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 15 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 30%. הציון הזה לא כל כך מצוין. מתכונים דומים: מטבל עוף חם נאשוויל, רוטב פאדג'חם הטוב ביותר, ו מרק חם וחמוץ.

הוראות

1
במחבת גדולה מבשלים בקר ובצל על אש בינונית עד שהבשר כבר לא ורוד; מסננים. הפחיתו את החום. מערבבים פנימה את השעועית המטוגנת, גבינת מונטריי ג ' ק ורוטב הטאקו; מבשלים ומערבבים עד שהגבינה נמסה.
מרכיבים שתצטרך
גבינת מונטרייגבינת מונטריי
שעועית מטוגנתשעועית מטוגנת
רוטב טאקורוטב טאקו
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
מגישים חם עם צ ' יפס טורטיה.
מרכיבים שתצטרך
6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)