קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות5
מגזין

מטגן שרימפס אורז בר

מטגן שרימפס אורז בר
אם יש לך בערך 40 דקות לבלות במטבח, מטגן שרימפס אורז בר עשוי להיות מצוין ללא גלוטן ופסקאטריאן מתכון לנסות. מתכון זה משמש 4. למנה העיקרית הזו יש 340 קלוריות, 19 גרם חלבון, ו 13 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם תערובת אורז, מים, פלפל חריף וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. עם כפית ציון 37%, המנה הזו די גרועה. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: דלעת חמאה מתוקה ומלוחה ומקפיץ אורז בר;, שרימפס ספרדי ואורז בר, ו אופים שרימפס אורז בר.

הוראות

1
בסיר גדול שלבו את המים, 1 כף חמאה, מיץ לימון, רוטב ווסטרשייר, חרדל ופלפל. מביאים לרתיחה על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
מיץ לימוןמיץ לימון
חרדלחרדל
חמאהחמאה
פלפלפלפל
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוסיפים אורז עם מנות תיבול; לחזור לרתיחה. מנמיכים את האש; מכסים ומבשלים במשך 25-30 דקות או עד שהאורז רך ונוזל נספג.
מרכיבים שתצטרך
תערובת תיבולתערובת תיבול
אורזאורז
3
בינתיים, במחבת גדולה אחרת, מבשלים את השרימפס, הפלפל הירוק והבצל על אש בינונית בחמאה שנותרה. מבשלים ומערבבים 7-9 דקות או עד שהשרימפס הופך לורוד.
מרכיבים שתצטרך
פלפל ירוקפלפל ירוק
חמאהחמאה
בצלבצל
שרימפסשרימפס
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מוסיפים אורז; מחממים.
מרכיבים שתצטרך
אורזאורז

יין מומלץ: סוביניון בלאן, ריזלינג, פינו גריג ' יו.

סוביניון בלאן, ריזלינג ופינו גריג ' יו הם הבחירות המובילות שלי לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס המוכנים במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן או ברוטב שום. אתה יכול לנסות יקב פג ' ו עמק נאפה סוביניון בלאן. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-22 דולר לבקבוק.
יקב פג ' ו עמק נאפה סוביניון בלאן
יקב פג ' ו עמק נאפה סוביניון בלאן
סוביניון בלאן זה קופץ מהכוס-אננס, פסיפלורה, אשכוליות וליצ ' י כולם בולטים מאוד על האף. החיך מציע פירות שופעים יותר וחומציות בהירה עם תווים של טארט לימון שמנת, גויאבה ומשמש בגימור רענן ונקי.