קושיקשה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות4
ציון בריאות20
מגזין

מיני המבורגרים של גבינת קובי בלו עם בצל ציפוליני בהפחתה בלסמית

מיני המבורגרים של גבינת קובי בלו עם בצל ציפוליני בהפחתה בלסמית
מיני המבורגרים של גבינת קובי בלו עם בצל ציפוליני בהפחתה בלסמית לוקח בערך 1 שעה ו 5 דקות מתחילתו ועד סופו. מתכון זה מכין 4 מנות עם 791 קלוריות, 43 גרם חלבון, ו 35 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 28% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה מאוכלרשת יש 1 אוהדים. אם יש לכם חומץ בלסמי, תבליני אירווין תיבול רוטיסרי מעושן, בצל ציפוליני וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זה עובד טוב כמו הר ד ' אובר יקר. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. עם כפית ציון 59%, המנה הזו מוצקה. פיצה גבינת עיזים עם בצל מקורמל, ירקות תינוקות וצמצום בלסמי, בצל ציפוליני מזוגג בלסמי, ו בצל ציפוליני קלוי בלסמי דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
על מנת לקלף בקלות את בצל הצ ' יפוליני, מלבנים אותם למשך 2 דקות בכ -2 כוסות מים רותחים. להחליק את העור ולהסיר את השורשים.
מרכיבים שתצטרך
בצל צ ' יפוליניבצל צ ' יפוליני
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
2
מחממים את שמן הזית במחבת מטגנת בינונית על אש בינונית ומקפיצים את בצל הצ ' יפוליני עד שהם מתחילים להתרכך ולהפוך שקופים. מתפיחים את התבנית בחומץ הבלסמי ומצמצמים עד שהנוזל כמעט נעלם. הניחו בצד לזמן קצר.
מרכיבים שתצטרך
1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)
בצל צ ' יפוליניבצל צ ' יפוליני
2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
3
גריל חום. בקערת ערבוב משלבים ביצה, תיבול רוטיסרי מעושן ובצל ומערבבים פנימה בקר, מערבבים היטב.
מרכיבים שתצטרך
1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם
ציוד שתשתמש בו
כמו גבינות לטאקוכמו גבינות לטאקו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
4
מוסיפים גבינת בלו מפוררת ומערבבים מספיק כדי להפיץ באופן אחיד מבלי לפרק את הגבינה יותר מדי. יוצרים 8 קציצות קטנות, כ -2 אונקיות כל אחת. צולים את שני הצדדים, מעבירים לגלילי תפוחי אדמה (שאפשר לטגן אותם לזמן קצר מאוד בצד החתוך כלפי מטה על הגריל אם תרצו), ומקשטים כל אחד עם 3 בצלי ציפוליני.
מרכיבים שתצטרך
בצל צ ' יפוליניבצל צ ' יפוליני
רול תפוחי אדמהרול תפוחי אדמה
ענבים אדומים, פרי כוכב פרוס ומגוון עשבי תיבול טריים, לא חובהענבים אדומים, פרי כוכב פרוס ומגוון עשבי תיבול טריים, לא חובה
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז נוצץ הם הבחירות המובילות שלי למיני בורגר. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול לטעות עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שתוכלו לנסות הוא לורן-פרייר לה קובי ברוט (בקבוק 3 ליטר - ירבעם). יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -400 דולר.
לורן-פרייר לה קובי ברוט (בקבוק 3 ליטר-ירבעם)
לורן-פרייר לה קובי ברוט (בקבוק 3 ליטר-ירבעם)
היין מגיע ממיץ הענבים הטהור ביותר והוא לבדו מאפשר ללורן-פרייר לעצב את' לה קוב סיידה', שמפניה של עדינות רבה ורעננות יפה המתקבלת לאחר תהליך הזדקנות ארוך במרתפים שלנו.צבע זהב חיוור. בועות בסדר להאכיל מוס מתמשך. אף עדין עם רמזים של הדרים טריים ופרחים לבנים. מורכבות היין באה לידי ביטוי בתווים עוקבים כמו אפרסק גפן ותווי פירות לבנים. איזון מושלם בין רעננות לעדינות עם טעמים פירותיים נוכחים מאוד בגימור.יין טרי וטהור זה מושלם לסוויטריטיף. הדרים ופירות לבנים שלה ואת האיזון המדהים שלה נתמך על ידי תסיסה עדינה, להפוך אותו ליווי אידיאלי עופות ודגים הטובים ביותר.