קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 20 דק.
מנות24
ציון בריאות0
מגזין

מיני עוגות דלעת ליל כל הקדושים

מיני עוגות דלעת ליל כל הקדושים
מיני עוגות דלעת ליל כל הקדושים הוא צמחוני ומספק כ 24 מנות. מנה זו מכילה סביב 2 גר' של חלבון, 11 גרם של שומן, וסך הכל 185 קלוריות. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. הכנת המנה לוקחת כ 2 שעות ו 20 דקות. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור ליל כל הקדושים. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. אם יש לך תמצית vanillan, כתום וצבע מאכל; תפוז, תבלין פאי דלעת, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. ציון זה הוא רע מאוד (אבל עדיין ניתן לתקן). אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : מיני עוגות דלעת ליל כל הקדושים, עוגות דלעת ליל כל הקדושים, ו עוגות דלעת ליל כל הקדושים עם תבלינים.

הוראות

1
מחממים תנור ל 177°. קו 24 מיני muffincups עם 1 3/4x 1 אינץ ' liners נייר.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
Mixflour, סוכר חום זהוב, ותבלינים pumpkinpie בקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
סוכר חום זהובסוכר חום זהוב
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
לטאטא ביצה, cannedpure דלעת, שמן צמחי,שמנת חמוצה, ותמצית וניל בקערה בינונית.
מרכיבים שתצטרך
תמצית ונילתמצית וניל
שמן צמחישמן צמחי
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
דלעתדלעת
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
4
מוסיפים תערובת למרכיבים יבשים; מערבבים היטב לשלב. הבלילה כפית לתוך paperliners (הבלילה כמעט למלא ספינות).לפזר ג ' ינג ' ר גבישי מעל, אם תרצה בכך.
מרכיבים שתצטרך
זנגביל מסוכרזנגביל מסוכר
5
אופים קאפקייקס עד tester insertedinto center יוצא נקי, על 16minutes.
מרכיבים שתצטרך
קאפקייקסקאפקייקס
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
6
הסר cupcakes מן פאן ו-let מגניב לחלוטין על המדף.באמצעות מיקסר חשמלי, לנצח creamcheese וחמאה בקערה גדולה להתמזג.מוכה באבקת סוכר.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
קאפקייקסקאפקייקס
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
קערהקערה
מחבתמחבת
7
מחלקים זיגוג בין 3 קערות. Tintfrosting בקערה הראשונה עם צביעה כתומה (או לשלב צביעה אדומה וצהובה כדי makeorange) וזיגוג בקערה השנייה עם צביעה שחורה, שמירה על זיגוג בקערה השלישית לבן. ציפוי צמרמורת 2 שעות או untilfirm מספיק כדי להפיץ בקלות.Cupcakes פרוסט; לקשט באמצעות candyand גבישי סוכר לפי הצורך.
מרכיבים שתצטרך
קאפקייקסקאפקייקס
ציפויציפוי
כתוםכתום
מורחיםמורחים
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
8
למנה: 163.9 קלוריות קלוריות קלוריות קלוריות קלוריות, 51.6% קלוריות משומן, 9.5 גרם שומן, 4.0 גרם שומן רווי,
9
4 מ " ג כולסטרול,
10
8 גרם פחמימות,
11
(ניתוח כולל 2 כפיות ציפוי לעוגה.)
מרכיבים שתצטרך
ציפויציפוי
קאפקייקסקאפקייקס
12
בתיאבון

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדלעת טהורה משומרדלעת טהורה משומר227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת גבינת שמנת, טמפרטורת החדרחבילת גבינת שמנת, טמפרטורת החדר1גדול(קיבלר)(קיבלר)1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(ארוז) סוכר חום זהוב(ארוז) סוכר חום זהוב24ריבס, קצוץ טרי או קפואצבע מאכל כתום ושחור; כתום, שחור, לבן וצהוב ממתקים וגבישי סוכרצבע מאכל כתום ושחור; כתום, שחור, לבן וצהוב ממתקים וגבישי סוכר4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסיםל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסים2(יכול להיות או להרחיק)גדול או קישוא, חתוך לרבעים לאורך וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ'גדול או קישוא, חתוך לרבעים לאורך וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ'2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח עצמי עולהקמח עצמי עולה796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(1 מקל) חמאה ללא מלח, טמפרטורת החדר(1 מקל) חמאה ללא מלח, טמפרטורת החדר2(יכול להיות או להרחיק)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות