קושימומחה
מוכן ב15 דק.
מנות180
ציון בריאות1
מגזין

מיני קאפקייקס קינג

מיני קאפקייקס קינג
עוגיות מיני קינג יכולות להיות בדיוק הקינוח שאתם מחפשים. מתכון זה מספק 180 מנות. עם 85 קלוריות, 1 גר' של חלבון, ו 1g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. אם יש לכם גרידת לימון, תמצית vanillan, מלח כשר, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכונים דומים: עוגות עוגת מרדי גרא המלך: מתאים למלך ומלכה, Vegan Mini Vanillan And Chocolate Swirl Cupcakes (and how to make mini cupcakes), ו קאפקייקס עוגת המלך.

הוראות

1
מערבבים חלב, שמרים, ו 1/4 כוס סוכר בקערה. מערבבים היטב, ולהגדיר במקום חם במשך כ 10 דקות. בקערה אחרת, לשלב חמאה והבא 3 מרכיבים; מערבבים 2 כפיות מיץ לימון.
מרכיבים שתצטרך
2
מערבבים קמחים, 2 כפיות קינמון, ומלח כשר בקערת ערבוב גדולה.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים תערובת חלב ותערובת חמאה, ומכים, מוסיפים 1 עד 2 כפות קמח אם הבצק דביק מדי, עד הבצק הוא חלק ויוצר מסה שאגי. (זה צריך להישאר רך.)
מרכיבים שתצטרך
4
מניחים בצק בקערה משומנת היטב, הופך לגריז העליון. מכסים במגבת מטבח, ולתת לעלות במקום חם (85), ללא טיוטות, על 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
5
אגרוף בצק למטה, ומניח על משטח מקומח קלות.
מרכיבים שתצטרך
6
רול בצק לתוך מלבן 12-x 8 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
7
שלב הנותרים 1 כפית קינמון ו 4 כפיות סוכר, ומפזרים באופן שווה על הבצק.
מרכיבים שתצטרך
8
מגלגלים בצק ליומן, וחותכים ל -12 חתיכות שוות.
מרכיבים שתצטרך
9
מניחים חתיכות לתוך כוסות אפייה נייר במחבת מאפין; תן לנוח 30 דקות.
10
מחממים תנור ל-37
11
מברשת צמרות cupcake עם ביצה מוכה, ואופים 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
12
הסר מן המחבת, ולתת מגניב על מתלה חוט.
13
מערבבים אבקת סוכר, מים, ונותר 1 כפית מיץ לימון בקערה קטנה.
מרכיבים שתצטרך
14
טפטוף מעל קאפקייקס מקורר, ומעל עם סוכריות.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח עוגהקמח עוגה14אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילות שמרים יבשיםחבילות שמרים יבשים1גדולביצה, מוכה קלותביצה, מוכה קלות3חלמוניםחלמונים3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קינמון טחון, מחולקקינמון טחון, מחולק01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד31 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.מיץ לימון טרי, מחולקמיץ לימון טרי, מחולק11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.כסף ללא נעלייםכסף ללא נעליים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב מלא חם (110°)חלב מלא חם (110°)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסיםל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסים180ריבס, קצוץ טרי או קפואסוכריות סוכר סגולות, ירוקות וצהובותסוכריות סוכר סגולות, ירוקות וצהובות796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר, מחולקסוכר, מחולק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה לא מלוחה, נמסהחמאה לא מלוחה, נמסה11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס2(חוֹרֶף)מים חמיםמים חמים