קושימומחה
מוכן ב8 שעות, 10 דק.
מנות8
ציון בריאות21
מגזין

מכרז איטי מבושל חזיר צלוי

מכרז איטי מבושל חזיר צלוי
מכרז איטי מבושל חזיר צלוי נטול גלוטן,, ללא חלב וידידותי לפודמפ ומספק כ 8 מנות. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 30 גרם חלבון, 10 גרם שומן, ובסך הכל 275 קלוריות. המתכון הזה מכסה %19 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. לכו לחנות ואספו רוטב עגבניות, סוכר, צלי כתף חזיר ועוד מספר מצרכים להכנתו היום. זה עובד הכי טוב כמנה עיקרית, ונעשה בסביבות 8 שעות ו -10 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 62%, שהוא מוצק. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם צלי חזיר מבושל לאט, צלי חזיר מבושל לאט, ו ארוחת ערב צלי חזיר מבושל לאט.

הוראות

1
מניחים צלי חזיר בסיר איטי.
מרכיבים שתצטרך
צלי חזירצלי חזיר
ציוד שתשתמש בו
בישול איטיבישול איטי
2
מערבבים רוטב עגבניות, רוטב סויה, סוכר וחרדל טחון בקערה, תוך ערבוב להמסת סוכר; יוצקים תערובת על צלי חזיר. מבשלים על נמוך עד שהבשר רך מאוד, בערך 8 שעות.
מרכיבים שתצטרך
אבקת חרדלאבקת חרדל
רוטב עגבניותרוטב עגבניות
צלי חזירצלי חזיר
רוטב סויהרוטב סויה
סוכרסוכר
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

יין מומלץ: 1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה, משקה אלכוהולי, מרכיב, פינו נואר, יין אדום יבש, שרדונה, קטגוריית מוצרי מזון, סוביניון בלאן, (ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות), יין לבן יבש, אבקת זרעי אהבה, ריזלינג, יכול אפרסקים, סחוט, סוג פריט בתפריט

יין לבן, משקה אלכוהולי ומרכיב הם הבחירות המובילות שלי למכרזי עוף. בשר לבן משולב בדרך כלל עם יין לבן כדי לא להתגבר על הטעם של הבשר, כך שרדונה וסוביניון בלאן הם בחירות בטוחות. עוף שהוכן עם רוטב עגבניות או בהחלט רוטב יין אדום יכול וצריך להגיש עם אדום כמו פינו נואר. יין אחד שתוכלו לנסות הוא גילט-ברסט, ברוט מילסימה. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 44 דולר.
גילט-ברסט, ברוט מילסימה
גילט-ברסט, ברוט מילסימה