קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות41
מגזין

מלח-סנאפר צרוב עם סלט מלון, מנטה & נחלים

מלח-סנאפר צרוב עם סלט מלון, מנטה & נחלים
אם יש לך סוכר, פילה סנאפר, עלי גרגיר הנחלים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב המלח הכשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פירורים דלי שומן עוגה (כשר חלבי) כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. מתכונים דומים: קלמרי מלח ופלפל עם סלט גרגיר הנחלים, סלט ארוגולן ואוכמניות עם סנאפר אדום צרוב, ו סלט פירות עם שומר, גרגיר נחלים ומלח מעושן.

הוראות

1
מנה את גרגיר הנחלים, מלון, נענע בין ארבע צלחות סלט, הזמנת חלק גרגיר הנחלים לקישוט. במחבת, מפזרים את המלח באופן שווה על פני השטח של המחבת וחום על חום גבוה עד חם מאוד.
מרכיבים שתצטרך
לא מגן מקומילא מגן מקומי
מלוןמלון
2 שיני שום (1 טחון, 1 שלם)2 שיני שום (1 טחון, 1 שלם)
(צינור גדול)(צינור גדול)
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
מוסיפים את סנאפר ומבשלים כ 1 דקות. הפעל, להוסיף 3 Tbs. של מיץ הלימון, ולכסות את המחבת. להפחית את החום נמוך ומבשלים עד הדג הוא השחמה קלות, על 2min אחר. ממיסים את הסוכר במיץ הלימון שנותר. מחלקים את הדגים ומיצי פאן בין הצלחות טפטוף עם מיץ לימון ממותק.
מרכיבים שתצטרך
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
סנאפרסנאפר
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
3
מקשטים עם גרגיר הנחלים שמורות ומגישים. הגשת הצעות
מרכיבים שתצטרך
לא מגן מקומילא מגן מקומי
4
מגישים יחד, אורז לימוני.
מרכיבים שתצטרך
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
5
צילום: אלן סילברמן
6
דרג מתכון זה וצפה בסקירות

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים ניתן לזווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. האספסוף פינו גרי עם דירוג של 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
אספסוף פינו גריס
אספסוף פינו גריס
ערפל של שעות הבוקר המאוחרות, ימים קרירים ללא הרף ורוחות אחר הצהריים מקפיאות מוסיפים ליין עדין אך טעים. לפינוט גרי יש צבע זהוב בהיר ואף מורכב בניחוח פירות, אשר מחייה קוטלי מנגו, תה יסמין, קינמון ומלון. אגוז קלוי קלוי חלק ודבש מאזנים את הפירות ונותנים מקום לגימור פריך וממושך מלא דשא ואפרסקים טריים.