קושיבינוני
מוכן ב50 דק.
מנות4
ציון בריאות6
מגזין

מלקטרט – טארט חלב

מלקטרט – טארט חלב
טארט חלב מלקטרט עשוי להיות רק הקינוח שאתה מחפש. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 809 קלוריות, 15 גרם חלבון ו 47g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מ en.julskitchen.com יש 6 אוהדים. גשו לסופר וקנו עמילן תירס, קינמון טחון, סוכר ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, מתכון זה אופייני למטבח האפריקאי. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 50 דקות. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 47%. מתכונים דומים: עוגת שכבות חלב טארט-עוגת וניל עם שמנת טארט חלב מילוי, מלקטרט, ו דרום אפריקני מלקטרט(מלקטרט).

יין מומלץ: Pinotage, Chenin Blanc, ריזלינג

אפריקאים יכולים להיות מזווגים עם Pinotage, Chenin Blanc, ו Riesling. היין הטוב ביותר עבור מנות אפריקאיות יהיה תלוי במנה, אבל יין לבן פירותי, ארומטי הוא הימור בטוח עבור מנות מתובל בעוד pinotage יהיה התאמה מסורתית למטבח דרום אפריקה. יין אחד אתה יכול לנסות הוא פינו פיירוויו. יש לו 4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 12 דולר.
פינו פיירוויו
פינו פיירוויו
צבע: אדום סגול תוסס.ארומה: טעמים חריפים של פירות כהים.חיך: מהורהר ומתובל, עם טאנינים בשלים ופירות עסיסיים.Cellaring: היין ימשיך להשתפר בשנים הקרובות.