קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות32
מגזין

ממרח אבוקדו נהדר של ג'ון

ממרח אבוקדו נהדר של ג'ון
ממרח האבוקדו הבולט של ג'ון הוא מתכון מקסיקני שמגיש 4. מתאבן זה יש 241 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 22 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %11 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-18 היו אומרים שזה פגע במקום. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, לקטו אובו צמחוני, וכל 30 דיאט. גשו לסופר וקנו בצל, מלח, שמן זית ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. וזה מרהיב. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על מתכונים דומים אלה: ממרח אבוקדו נהדר, ממרח אבוקדו נהדר, ו גוואקמולי: מטבל נהדר עבור צ'יפס טורטייה.

הוראות

1
לקלף אבוקדו אבן ולשים בקערה. מחית באמצעות מזלג עד חלקה למדי, אבל עם קצת מרקם. בקערה קטנה, מערבבים יחד מיץ לימון, רוטב טבסקו, צ ' ילי, כוסברה, בצל, שמן זית ומלח. מקפלים את זה דרך האבוקדו. תעשה את זה לפני ההגשה ואל תשים את זה במקרר.
מרכיבים שתצטרך
רוטב טבסקורוטב טבסקו
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
2 (14 אונקיות. קופסאות שימורים) מרק עוף דל נתרן2 (14 אונקיות. קופסאות שימורים) מרק עוף דל נתרן
1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)
1/2 קילו חזה הודו1/2 קילו חזה הודו
פחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוטפחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוט
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
(צינור גדול)(צינור גדול)
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ הם בחירה מצוינת לגואקמולי. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. צריבת קוטג ' Cashburn פינו נואר עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
לשרוף קוטג ' Cashburn פינו נואר
לשרוף קוטג ' Cashburn פינו נואר
פרחים ארומטיים בהירים, קסיס ופירות אדומים המשלימים תבלין וערות מלוחות. החיך הוא גמיש והרמוני, עם שכבות מעניינות ואלמנטים umami, מרקם עדין וגימור מאוזן יפה.