קושימומחה
מוכן ב5 שעות, 50 דק.
מנות16
ציון בריאות1
מגזין

מנטה-עוגת גלידת שוקולד

מנטה-עוגת גלידת שוקולד
עוגת גלידת מנטה-שוקולד עשויה להיות רק הקינוח שאתה מחפש. מתכון זה מספק 16 מנות. עם 286 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 14 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לך תערובת עוגת שוקולד מתכון חמאת בטי, קצפת, אבקת סוכר, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. קיץ יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 5 שעות ו-50 דקות. נסו עוגת קרם מנטה שוקולד, מנטה-עוגת גלידת שוקולד, ו עוגת גלידת קינמון (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל-350F (325f למחבתות כהות או לא דביקות). תחתית גריז רק של שני מחבתות עוגה עגולות 9 אינץ'; תחתית קו עם נייר שעווה. הפוך את הבלילה עוגה כפי שהורה על תיבה. כף באופן שווה למחבתות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
אופים לפי הוראות על תיבת עבור סיבובים 9 אינץ'. מגניב מחבתות 10 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
3
הסר מהמחבתות למדפי קירור.
4
הסר נייר שעווה. מגניב לגמרי, כ -30 דקות.
5
קו 9 אינץ ' מחבת עוגה עגולה עם נייר כסף. כף ולהפיץ גלידה באופן שווה במחבת. מכסים בנייר כסף; להקפיא עד קפוא לחלוטין, על 2 שעות.
מרכיבים שתצטרך
גלידהגלידה
מורחיםמורחים
ציוד שתשתמש בו
טופס עוגהטופס עוגה
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
6
על צלחת הגשה, מניחים שכבת עוגה 1 עם צד מעוגל כלפי מטה.
7
הסר גלידה מחבת; לקלף רדיד.
מרכיבים שתצטרך
גלידהגלידה
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
מחבתמחבת
8
מניחים על גבי עוגה. למעלה עם שכבת העוגה שנותרה, צד מעוגל למעלה.
9
בקערה בינונית, לנצח קצפת, אבקת סוכר וצבע מזון במהירות גבוהה עד פסגות נוקשות טופס. כפור בצד העליון של עוגה עם קצפת. להקפיא על 2 שעות או עד המשרד.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
שמנת מתוקהשמנת מתוקה
קצפתקצפת
צבע מזוןצבע מזון
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
10
בואו לעמוד בטמפרטורת החדר 10 דקות לפני ההגשה.

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

קרם שרי, מוסקטו ד ' אסטי ופורט הם הבחירה הראשונה שלי לגלידה. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא שרי קרם ן NV ג ' ונסון. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 19 דולר.
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
ארומטי מאוד עם הערות של אגוזי לוז, וניל, ומגע של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ומגע של שמרים. סיום נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול אלה מאפשרים לו להזדקן"". משקה טרום-פרינדיאלי מועדף. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כמו אפריטיף, או אחרי ארוחת ערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים מבוססי פירות. גם נפלא בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ""בסגנון איטלקי"". "