קושיקשה
מוכן ב35 דק.
מנות20
ציון בריאות5
מגזין

מפלצת עוגיות ארוחת בוקר

מפלצת עוגיות ארוחת בוקר
עוגיות מפלצת ארוחת בוקר יכול להיות רק ארוחת הבוקר אתה מחפש. והוא מספק כ 20 מנות . מנה זו מכילה כ 6 גר' של חלבון, 16 גרם של שומן, וסך הכל 331 קלוריות. זה יהיה להיט בחג הליל כל הקדושים שלך. אם יש לך פרג, דבש, שומשום, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. הכנת המנה לוקחת כ 35 דקות. . בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular רע למדי של 35%. מתכונים דומים: עוגיות מפלצתיות לכבוד עוגיפלצת (והשותפות החדשה של רחוב סומסום עם HBO!), מפלצת אצווה של Nif של עוגיות מפלצת, ו כריך בלוז ארוחת בוקר מפלצת ממורמר.

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות F (175 מעלות C). גריז קל 4 דפי אפייה.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
2
מקציפים חמאה וסוכר עם מיקסר חשמלי בקערה גדולה עד חלקה. מקציפים את הביצה הראשונה לתוך החמאה עד מעורבב לחלוטין.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
סוכרסוכר
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
קערהקערה
3
להוסיף ביצה שנייה עם תמצית וניל; להמשיך להכות. המשך להכות תוך הוספת שמן צמחי, דבש, שיבולת שועל, קמח מחיטה מלאה, זרעי פשתן הקרקע, זרעי שומשום, פרג, זרעי פשתן, סודה לשתייה וקינמון הקרקע, בהתאמה. מקפלים צימוקים לתוך הבצק.
מרכיבים שתצטרך
קמח מחיטה מלאהקמח מחיטה מלאה
זרעי פשתןזרעי פשתן
קינמון טחוןקינמון טחון
תמצית ונילתמצית וניל
שמן צמחישמן צמחי
זרעי שומשוםזרעי שומשום
סודה לשתייהסודה לשתייה
פרג זרעיםפרג זרעים
צימוקיםצימוקים
בצקבצק
דבשדבש
שיבולת שועלשיבולת שועל
ביצהביצה
4
השתמש כוס מדידה 1/4 כוס כדי ליצור גודל עוגיה מפלצת לרדת על דפי אפייה מוכנים.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
כוס מדידהכוס מדידה
5
אופים בתנור שחומם מראש עד הקצוות הם רק בראונינג, על 20 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

מרכיבים

11 קילו קישואים,על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדיאט קרם סודהדיאט קרם סודה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו2קרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקזרעי פשתןזרעי פשתן2(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחוןקינמון טחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקזרעי פשתן טחוניםזרעי פשתן טחונים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות בגודל חטיף אפרסקיםכוסות בגודל חטיף אפרסקים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקוקוס פתית, קלוי, אופציונליקוקוס פתית, קלוי, אופציונלי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמי תפוז-פרחים (או 1/4 כפית כל גרידת לימון וגרידת תפוז)מי תפוז-פרחים (או 1/4 כפית כל גרידת לימון וגרידת תפוז)2(יכול להיות או להרחיק)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגרעיני חמנייה מלוחים נוספים, לא חובהגרעיני חמנייה מלוחים נוספים, לא חובה