קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות6
ציון בריאות11
מגזין

מקרוני וגבינה לקהל בוגר

מקרוני וגבינה לקהל בוגר
תשכחו לצאת לאכול או להזמין טייק אאוט בכל פעם שאתם חושקים באוכל אמריקאי. נסו להכין מקרוני וגבינה לקהל בוגר בבית. מתאים ל-6 מנות. תמורת $1.12 למנה, מתכון זה מכסה 21% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. בבמנה עיקרית זו יש 641 קלוריות, 29 גרם חלבון ו-28 גרם שומן למנה. אם יש לכם גבינת פרמזן, חרדל טחון, חלב מאודה ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. רק אנשים בודדים הכינו את המתכון הזה, ואחד היה אומר שהוא הגיע למקום. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 15 דקות. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון די טוב של 49%. מתכונים דומים: קרש גבינה בריטי - חמין מעושן ומערב קאנטרי Denhay Mature Cheddar Chowder, תפוחי אדמה חדשים, צ'דר בוגר ורוקט, ומקרוני Gruyère ו-Emmentaler with Ham and Cubed Sourdough from 'Melt: The Art of Macaroni and Cheese.

יין מומלץ: Lambrusco, ריזלינג, Chenin Blanc

מקרוני וגבינה עובדים ממש טוב עם למברוסקו, ריזלינג ושנין בלאן. עם מק אנד צ'יז עשיר וצ'יזי תרצה לנקות את החך עם משהו פריך וחומצי. אנו ממליצים על שנין בלאן, ריזלינג או למברוסקו יבש אם אתה במצב רוח לאדום. אחוזת Marimar Don Miguel Vineyard Cristina Pinot Noir עם דירוג של 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה כ-48 דולר לבקבוק.
אחוזת מרימר דון מיגל ויניארד כריסטינה פינו נואר
אחוזת מרימר דון מיגל ויניארד כריסטינה פינו נואר
זהו יין ליישון, אך מקסים לשתייה כעת. האף המורכב מציג ניחוחות של פטל שחור, שימור שזיפים ואלגום. החך, הרחב והחלק, מראה איזון מושלם בין הפרי האטרקטיבי לאלון האלגנטי. החומציות התוססת נושאת את היין עד הסוף ומבטיחה את פוטנציאל ההתיישנות הארוך של היין המפואר הזה.