קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות16
ציון בריאות0
מגזין

מקרוני קוקוס וקקאו תאילנדיים

מקרוני קוקוס וקקאו תאילנדיים
מתכון קוקוס תאילנדי מקרוני קקאו יכול לספק את הכמיהה אסיה שלך בערך 1 שעה. אתה מקבל קינוח שמגיש 16. צופה בדמות שלך? למתכון הידידותי הואינו מכיל גלוטן,, ללא חלב, לקטו אובו צמחוני ופודמפ 109 קלוריות, 1 גרם חלבון, ו 8 גרם שומן למנה. 12 אנשים הכינו את המתכון הזה ויכינו אותו שוב. אם יש לך חלבונים, סוכר, מיץ ליים ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותו. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כפית גרוע למדי של 20%. מקרוני קוקוס קקאו, מקרוני קקאו-קינמון, ו מקרונים של אבקת קקאו אדומה דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
מחממים תנור ל 300 מעלות צלזיוס (150 מעלות צלזיוס).
ציוד שתשתמש בו
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור
2
מקציפים חלבונים עד לקבלת קצף בקערת ערבוב גדולה מזכוכית או מתכת. מוסיפים בהדרגה את הסוכר וממשיכים להקציף עד שנוצרות פסגות רכות. הרם את המקצף או הקציפו ישר למעלה: החלבונים יהוו תלוליות רכות ולא שיא חד.
מרכיבים שתצטרך
תוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה
חבילה אחת (3.4 אונקיות) אינסטנט פודינג שוקולד JELL-Oחבילה אחת (3.4 אונקיות) אינסטנט פודינג שוקולד JELL-O
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
ציוד שתשתמש בו
כמו גבינות לטאקוכמו גבינות לטאקו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
3
מוסיפים את המלח ומיץ הליים וממשיכים להקציף עד שחלבוני הביצה יוצרים פסגה חדה המחזיקה את צורתה כאשר מרימים את המקצף או המטרפה. בעדינות פולק את הקוקוס ואבקת הקקאו לתערובת.
מרכיבים שתצטרך
1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי
תוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה
1 תות, קלוף1 תות, קלוף
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
4
זרוק תערובת לפי כפות על גבי ניירות האפייה המוכנים.
ציוד שתשתמש בו
ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®
5
אופים עד להזהבה ויציבה למגע, כ -20 דקות. מצננים על המחבתות על מתלי תיל. אחסן בכלי אטום.
ציוד שתשתמש בו
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי הם הבחירות המובילות שלי למקרונים. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. טיטוס זינפנדל עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 29 דולר לבקבוק.
טיטוס זינפנדל
טיטוס זינפנדל
מבחינה ויזואלית היין הזה משפיע כמו פרופיל הטעם, עם ליבה סגולה מלכותית אטומה להפליא המפנה את מקומה לשפה אדומה אודם ברורה. שיבולת שועל קלויה ותווי סוכר חום מתכרבלים סביב פטל חמוציות עסיסי על האף, מזכירים פריך ממש מחוץ לתנור, ואחריו הפחתת תות בלסמי, עלי כותרת ורדים קלושים ורק רמז לאוכף. על טוסט החיך, אלון ותות תות מוכתר על ידי סרט גבוה, בהיר של קרמל, וגלימה תפוחים טעימים אדומים וממתקים אבטיח. הוא ארוך ורזה על החיך, עם גוף בינוני וגימור נצחי המראה גילנות ניכרת בטאנינים.